• Svar på tråden BF JUNI 2015 , sjätte barnet ngn mer med flera barn?
  • bebis maj 12

    Väntar 5:e , bf i maj. Övriga barn är 19,5,4 och 2 år.


    Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10,Natanael -12, ängeln Jonah -13
  • bebis maj 12

    Har fyra killar. Även 4 missfall , varav ett i vecka 12 och även det va en kille. Är inställd på en kille nu med. Har kub test om ca 3-4 veckor. Hunnit göra 2 vul och ska göra ytterligare ett till den 3/11. Tar trombyl och progesteron denna graviditet. När har du bf stooorafamiljen? Jag har den 22/5.


    Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10,Natanael -12, ängeln Jonah -13
  • stooorafamiljen

    Jag har BF 11/6 men det blir ungefär cirka 2 veckor innan eftersom att jag är snittad nu de 3 sista gångerna.

    Mår hemskt illa inte så att jag spyr. Var iväg med de största idag och jag mådde så illa av att köra bilen ; (

  • bebis maj 12

    Grattis ni som plussat ! Tråkigt med änglabarnet mammatillfyra. Va hos bm idag, hade så fruktansvärt lågt hb att hon tog flera prover som jag nu väntar svar på. Väntar även på tid för kub ultraljudet som nog blir inom två veckor.


    Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10,Natanael -12, ängeln Jonah -13
  • MorCaa

    4:e barnet för mig! :) BF 2/5

    Tidagare barn är

    1999 (änglabarn pojk)

    2005 (tjej)

    2009 (pojk)

    Så det borde väl bli en tös till fast jag tror det är en kille.. :P

  • Baby Doll

    Jag viskar lite lätt, för detta är inget som jag gått ut med ännu. Ni som kanske känner mig eller läser min blogg, avslöja mig inte är ni snälla.


    Jag väntar mitt 7:e (!) barn och är beräknad till Juni, helt galet och så overkligt!


    Mina barn är mellan 0-6 år.


    Får jag vara med här?


    I sånt fall vore det jätte kul att veta lite om er, jag har inte hunnit läsa igenom något ännu


Svar på tråden BF JUNI 2015 , sjätte barnet ngn mer med flera barn?