• Anonym (qp)

    Vilken typ av stimulans?

    Uppfattningen jag får, och alltid fått, via det man kan läsa sig till genom exempelvis forum som familjeliv är att klitoris är den enda källan till njutning för kvinnan.

    Min erfarenhet från verkligheten är att det är väldigt individuellt. Vissa njuter som mest av klitorisstimulans, medans vissa njuter mer av att bli stimulerade i slidan.

    Tydligast för min del som kille blev det när jag hade sex med två tjejer som var syskon.

    Den ena stönade av att bli smekt på klitoris, men var nästintill tyst av att ha fingret i sig.

    Hennes syster var precis det motsatta. Hon visade inga större tecken på njutning av att få klitorisstimulans, men däremot av att bli stimulerad "inuti".

    Detta är min erfarenhet. Klitorisstimulans är något vanligare, men långt ifrån så självklart som man får en bild av när man läser sig till information.

    Så, vilket njuter du mest av? Att bli smekt på klitoris, eller att bli stimulerad i slidan med finger?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken typ av stimulans?
  • Anonym (olika)

    Vi kan säga såhär: "ett finger i slidan" kan vara HELT meningslöst ena dan och HELT fantastiskt andra dagen. Beror på många olika saker men framför allt vilka punkter detta finger kommer åt, och dessa punkter är inte samma för alla kvinnor. Exakt samma sak gäller klitoris - stimulans på fel sätt på klitoris gör absolut ingenting för att framkalla njutning, och alla föredrar olika.

    Bara så du förstår att det är mer komplicerat än vad du vill få det till i TS.

  • Anonym (Hm)

    Jag behöver klitorisstimulans för att komma men jag föredrar fingret framför klitorisstimulans. Om jag måste välja, men jag måste jag ju sällan.

  • Smecker

    Du glömde öral stimulans på listan.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anton Chigurh
    Klitoris består inte "bara" av den lilla "knappen" utan klitoris är ett mycket större "känselorgan" än så, faktum är att klitoris är liksom en del av själva slidan också, därför som det är så olika hur kvinnor reagerar på stimulans. 

    Så sluta koncentrera er enbart på "knappen"....utforska er kvinnas fitta. Ni kommer, troligen, bli överraskade.

    Mycket nöje.

    Kram //Anton. Fittälskare av guds nåde.

    (Och ni behöver inte göra er lustiga över ordet "utforska". Ni vet så jävla väl vad jag menar !!! )
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • The past is now

    Exakt..tänk så få som verkligen vet det!


    Anton Chigurh skrev 2014-10-22 10:12:46 följande:

    Klitoris består inte "bara" av den lilla "knappen" utan klitoris är ett mycket större "känselorgan" än så, faktum är att klitoris är liksom en del av själva slidan också, därför som det är så olika hur kvinnor reagerar på stimulans. 

    Så sluta koncentrera er enbart på "knappen"....utforska er kvinnas fitta. Ni kommer, troligen, bli överraskade.

    Mycket nöje.

    Kram //Anton. Fittälskare av guds nåde.

    (Och ni behöver inte göra er lustiga över ordet "utforska". Ni vet så jävla väl vad jag menar !!! )


  • Anonym (Båda)

    Beror på. Är det med en kille vill jag ha honom i mig, då njuter jag mest av stimulans i slidan. Jag bryr mig inte om ifall jag kommer eller inte med en partner, därför är inte stimulans till orgasm viktigt, bara det som är skönast som förspel/sex.

    Är jag ensam är målet alltid att komma, och det är lättast genom klitorisstimulans, då svarar jag klitoris.

  • Anonym (Q)

    Att bli rejält tagen i rumpa och samtidigt få klitoris stimulerad (allra helst av en tunga...) ger mig mina allra häftigaste, skönaste och kraftfullaste orgasmer.
    Ett rejält squirt är inte helt ovanligt...

  • Anonym (qp)
    Anonym (Q) skrev 2014-10-22 17:56:08 följande:

    Att bli rejält tagen i rumpa och samtidigt få klitoris stimulerad (allra helst av en tunga...) ger mig mina allra häftigaste, skönaste och kraftfullaste orgasmer.

    Ett rejält squirt är inte helt ovanligt...


    Med scenariot du målade upp, förutsatt att jag var den som slickade, så skulle jag haft den andra mannens pung mot min panna.

    Men va f*n, lite får man ju offra sig..
  • Anonym (Q)

    gp; så säger min man också, att lite får man offra sig.
    Men han får iofs den andre mannens pung på sin haka, eftersom min man ligger under mig i en 69 medan den andre mannen tar mig bakifrån...

Svar på tråden Vilken typ av stimulans?