• mia6666

    snälla läs och berätta hur ni tolkar!!!!

    Jag ska försöka sova men ligger just nu vaken och tänker och försöker smälta dagen som även för mig blev ganska omtumlande tack vare dig- så hör i efterhand undrat jag vad som skett - men jag är som sagt glad du hade utbyte av det hela. Tänker just nu mera på dig än vad som kan vara vettigt för tillfället - ber om ursäkt för detta...och att du kanske tycker det blir jobbigt med denna sena konversation...hur som helst...Må gott - sköt om dig.

  • Svar på tråden snälla läs och berätta hur ni tolkar!!!!
  • mia6666

    Puttar upp detta fick jag efter en intervju så innan jag gör nåt drastiskt så vill jag gärna veta hur ni andra tolka

  • Påven Johanna

    Efter en intervju? Vad för slags intervju då?

  • Brunhilde

    Menar du en jobbintervju? Skulle det vara det låter det som om personen inte riktigt kan skilja på privatliv och jobb...

  • Anonym (Saida)

    Utan att veta bakgrund och omständigheter låter det i mina öron som att det har hänt något under dagen mellan dig och denna person (kyssar, hångel?). Det som inträffat var inget varken du eller denna person hade räknat med. Denna någon verkar dock ha uppskattat det väldigt mycket och verkar intresserad av dig.

  • Anonym (Saida)
    mia6666 skrev 2014-10-22 08:33:45 följande:

    Inget har hänt allt jag var på far en intervju nu får jag konstiga medelande


    Da finns 2 alternativ: Antingen har människan skickat sitt meddelande till fel person eller så är människan creepy.
  • Anonym (Mia)

    Har varit på manga intervjuer och ALDRIG fått ett sånt meddelande. Jag skulle svara: "Tyvärr tror jag du skickat ditt SMS till fel person, jag är den NN som var på en intervju hos dig idag. Suddar meddelandet och hoppas du hör av dig snart med erbjudande om jobb. Mvh ts"

  • Adut 27

    Låter som att du gjorde ett intryck på den som intervjuade dig. Personen verkar sugen på dig men inser själv att det kan verka märkligt. Kyss

  • Anonym (what she said)
    Anonym (Mia) skrev 2014-10-22 10:55:57 följande:

    Har varit på manga intervjuer och ALDRIG fått ett sånt meddelande. Jag skulle svara: "Tyvärr tror jag du skickat ditt SMS till fel person, jag är den NN som var på en intervju hos dig idag. Suddar meddelandet och hoppas du hör av dig snart med erbjudande om jobb. Mvh ts"


    Så skulle jag också göra. Kommer det inte en ursäkt så skulle jag aldrig i livet tacka ja till jobbet. En så totalt gränslös människa som inte kan skilja på jobb och privat vill man inte jobba med.
  • Anonym (----)
    Anonym (Saida) skrev 2014-10-22 08:38:32 följande:
    Da finns 2 alternativ: Antingen har människan skickat sitt meddelande till fel person eller så är människan creepy.
  • Anonym (----)
    Anonym (what she said) skrev 2014-10-22 11:32:02 följande:
    Så skulle jag också göra. Kommer det inte en ursäkt så skulle jag aldrig i livet tacka ja till jobbet. En så totalt gränslös människa som inte kan skilja på jobb och privat vill man inte jobba med.
Svar på tråden snälla läs och berätta hur ni tolkar!!!!