• Anonym (aaah)

    botox i snoppen?

    Hejsan jag har länge funderat på att göra en operation/ingrepp för att få lite större kuk. och nu har jag tänkt att ta kontakt med något ställe som gör sånt. har ringt runt till lite ställen jag tror gör sånt men. dom gör inte det så undrar om det finns nån som vet att dom gör det! tack på förhand

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-22 16:51
    obs skrev fel menade silikon.. blandar ihop botox och silikon :P

  • Svar på tråden botox i snoppen?
  • kivirush

    Öh, nervgift är inget som ska vara i snoppen. Varför skulle du vilja det för?


    Säger lite vad jag vill.
  • eslah

    Nervgiftet gör nog inte pillesnoppen styvare, men ställ upp som försökskanin om du är sugen.

    Kanske jämnar ut en och annan skrynkla? Fast risken finns väl att det ser lite jäst och glansigt ut mest.

  • Anonym (lilla jag)

    Varför vill du ha ett nervgift som förlamar musklerna i snoppen?????

  • Mamori

    Varför tror du att botox skulle göra den större? Det är väl silikon du ska ha i så fall eller något i den stilen? Botox slätar ut rynkor genom att det paralyserar området så att man inte kan röra på det - inte rynka pannan tex, och då försvinner rynkorna efter ett tag.

  • Anonym (aaah)
    Mamori skrev 2014-10-22 16:39:55 följande:

    Varför tror du att botox skulle göra den större? Det är väl silikon du ska ha i så fall eller något i den stilen? Botox slätar ut rynkor genom att det paralyserar området så att man inte kan röra på det - inte rynka pannan tex, och då försvinner rynkorna efter ett tag.


    ja blandar i hopp dom där 2 hela tiden ^^
  • Mamori
    Anonym (aaah) skrev 2014-10-22 16:50:36 följande:
    ja blandar i hopp dom där 2 hela tiden ^^
    Okej då är jag med Tungan ute Jag tror att det har gjorts lite försök med silikon men inte så bra resultat. De kan bli lite tjockare typ och det märks främst i slakt tillstånd, men längd/stånd verkar inte gå att göra så mycket åt ännu, men det kan ju ha kommit ny forskning som jag inte har hört om Solig

    Vad har du för storlek nu och vad skulle du vilja ha?
  • Anonym (aaah)
    Mamori skrev 2014-10-22 16:54:01 följande:
    Okej då är jag med Tungan ute Jag tror att det har gjorts lite försök med silikon men inte så bra resultat. De kan bli lite tjockare typ och det märks främst i slakt tillstånd, men längd/stånd verkar inte gå att göra så mycket åt ännu, men det kan ju ha kommit ny forskning som jag inte har hört om Solig

    Vad har du för storlek nu och vad skulle du vilja ha?
    haha aa inte lätt alltid..

    okej. nej alltså jag har ingen aning hur lång eller bred den är nu
    men i slak så är fan nästan tummen min större/längre känns inte så bra..

    nej visst bra sex har inte med längd att göra. men lite längre kan va kul 
    vill helst mest bara ha bredare så är jag nöjd sen
  • Anonym (Nerd)
    Anonym (aaah) skrev 2014-10-22 17:02:45 följande:
    haha aa inte lätt alltid..

    okej. nej alltså jag har ingen aning hur lång eller bred den är nu
    men i slak så är fan nästan tummen min större/längre känns inte så bra..

    nej visst bra sex har inte med längd att göra. men lite längre kan va kul 
    vill helst mest bara ha bredare så är jag nöjd sen
    Lägg den mellan två plankor och kläm till.
  • Anonym (la Sierra)

    Glöm det. Ta inte risken att bli okänslig. Dessutom låter det extremt avtändande med en man som opererat in silikon i kuken. Osäkert, porrskadat, omanligt.

  • Anonym (aaah)
    Anonym (la Sierra) skrev 2014-10-22 17:38:26 följande:

    Glöm det. Ta inte risken att bli okänslig. Dessutom låter det extremt avtändande med en man som opererat in silikon i kuken. Osäkert, porrskadat, omanligt.


    okänslig?
    kanske låter omanligt men vem mer än jag ska veta om det då?
  • Anonym (la Sierra)

    Okänslig pga avskurna nervtrådar. Inte skulle jag vilja operera i närheten av min klitoris inte om det inte var nödvändigt av medicinska skäl. Vem som skulle veta? Tja om kuken har ett silikoninlägg så lär väl de tjejer du är med undra vad som känns.

    Vad spelar det för roll hur stor kuk du har i slakt tillstånd? Är den så liten vid erektion att du inte kan njuta av sexuell eller genomföra samlag?

  • Anonym (aaah)
    Anonym (la Sierra) skrev 2014-10-22 17:59:27 följande:

    Okänslig pga avskurna nervtrådar. Inte skulle jag vilja operera i närheten av min klitoris inte om det inte var nödvändigt av medicinska skäl. Vem som skulle veta? Tja om kuken har ett silikoninlägg så lär väl de tjejer du är med undra vad som känns.

    Vad spelar det för roll hur stor kuk du har i slakt tillstånd? Är den så liten vid erektion att du inte kan njuta av sexuell eller genomföra samlag?


    okej.. ja jag vill fortfarande hitta ett ställe för att gå och kolla hur allting går till risker osv. 

    kanske det. men det är väl meningen att när dom ä klara med ingreppet att det inte ska synas att det har varit ett ingrepp där? 

    nej det spelar inge större roll egentligen. ä mer de att jag vill kunna trivas med hela min kropp 
  • Mamori
    Anonym (aaah) skrev 2014-10-22 18:06:09 följande:
    okej.. ja jag vill fortfarande hitta ett ställe för att gå och kolla hur allting går till risker osv. 

    kanske det. men det är väl meningen att när dom ä klara med ingreppet att det inte ska synas att det har varit ett ingrepp där? 

    nej det spelar inge större roll egentligen. ä mer de att jag vill kunna trivas med hela min kropp 
    Det kommer synas och märkas. Ta tex tjejer med silikonbröst. Det märks ju liksom. Speciellt när den är slak... silikonet har ju en helt annan konsistens än den har annars.
  • Venne

    Nä men ts.. Ärligt talat, tror 99,9% av alla tjejer föredrar liten kuk framför silikonkuk! Att alla vill ha stor kuk är en falsk bild porren har skapat. Var nöjd med dig själv!

  • mehguuuu
    Anonym (lilla jag) skrev 2014-10-22 15:52:13 följande:

    Varför vill du ha ett nervgift som förlamar musklerna i snoppen?????


    Men jesu krist. Du vet väl att det inte finns några muskler i snoppen. Snälla.
  • Anonym (aaah)

    men men .. jag vill som sagt ifall ta kontakt med nån klink som kan göra sånt här så är det nån som vet. vart man kan vända sig?

Svar på tråden botox i snoppen?