• Anonym (Kolla rumpa)

    Kollar du in rumpan på andra kvinnor?

    Kollar du, kvinna, in rumpan på kvinnor du ser? Lägger du t ex märke till om någon har värsta rumpan?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kollar du in rumpan på andra kvinnor?
  • Anonym (BillyTheKid)

    Kollar ni på samma sätt som killar?

    Vad kollar ni efter när ni kollar på en annan kvinnas bak? Själv försöker jag se gunget i skinkorna om det är en lite rund fin och mullig bak.

  • Anonym (.)

    Jag tänker tanken på att min kille knullar den rumpan medan jag tittar på.

  • fluu

    Nej. Jag kollar inte heller in folks tår, öron eller händer..


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anton Chigurh
    Ja, det gör jag, det är egt alltid det första jag kollar, när vinkeln gör det möjligt, inte så att jag kollar vartenda jävla fruntimmer, men dom jag kollar, så att säga...då är arslet det första som faller i blickfånget...Glad

    ...och, jag kan tillägga att jag vid varje sådant väl valt tillfälle mycket nöjt kan konstatera, att, ingen....absolut ingen, har en bak som är vackrare, finare, SEXIGARE än min kvinnasHjärta rumpa, ingen kommer ens i närheten. Hon (min HjärtaGummaHjärta ) har en gudabenådad röv, hela hon är nåt så djävulskt sexig, hennes midja, hennes axlar...hennes gudomliga bröst, allt. Jag är i sanning en lycklig man. Så lycklig som någon man kan vara.

    Och ja, min Gumma är hur bekväm som helst med att jag kollar på andra kvinnors rumpor. Det är så det funkar när 2 personer är som 2 pusselbitar. Som passar perfekt ihop. Och den tryggheten som du får på köpet. Så att säga.

    Raderna ovan var det "långa" svaret på TS's fråga. Det korta svaret är: Ja.

    Ni som av någon anledning fick ont i röven av mina rader här ovan...till er vill bara säga: ......ni vet, vad jag tänkte skriva här !!!

    Kram //AntonKyss
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Stjärten)

    Kvinnans sexiagaste kroppsdel är stjärten

  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (Toffeldjur!) skrev 2014-10-23 15:14:16 följande:
    Sättet du och din tjej i varenda jävla inlägg måste kasta stora mängder komplimanger mot varann.. det känns så jävla påtvingat och knystat! Komplimanger i överflöd brukar resultera i att de tappar sin tyngd och till slut blir dem betydelselösa (om man inte kan ge ÄNNU FLER komplimanger än vad man gjorde igår...).

    Ärligt talat, ni är rätt jävla löjliga när ni håller på såhär. Nej, jag är inte avundsjuk, jag har varit i förhållanden som liknar erat och jag tror tyvärr inte det kommer sluta väl.

    Säger du anonymt...
  • Anonym (.)
    Anonym (Toffeldjur!) skrev 2014-10-23 15:14:16 följande:

    Sättet du och din tjej i varenda jävla inlägg måste kasta stora mängder komplimanger mot varann.. det känns så jävla påtvingat och knystat! Komplimanger i överflöd brukar resultera i att de tappar sin tyngd och till slut blir dem betydelselösa (om man inte kan ge ÄNNU FLER komplimanger än vad man gjorde igår...).

    Ärligt talat, ni är rätt jävla löjliga när ni håller på såhär. Nej, jag är inte avundsjuk, jag har varit i förhållanden som liknar erat och jag tror tyvärr inte det kommer sluta väl.


    Du har helt rätt, ser man till deras relationer historiskt är det bara en tidsfråga.
  • Anonym (Nja)

    Jag röstade ja men jag brukar mest bara kolla om nån har en platt rumpa för att det ser så konstigt ut annars brukar jag inte märka det

Svar på tråden Kollar du in rumpan på andra kvinnor?