• Anonym (10)

    Mäns tidigare förehavanden i sängen

    Kvinnor! Om du dejtade 2 män samtidigt och bad dem berätta antalet tidigare sexpartners, den ena säger att han legat med 100, den andra är oskuld; vem skulle du då känna störst lust inför att satsa på? Allt annat är lika säger vi, detta är enda grejen som skiljer dem åt.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Mäns tidigare förehavanden i sängen
  • Anonym (...)

    Är nog bara jag som haft dåliga erfarenheter, men i MINA erfarenheter så har killar som knullat runt mycket aldrig blivit riktigt bra i sängen (Ja, naturligtvis finns det undantag) utan de har träffat på för många ONS som fejkat och är överlag tekniskt dåliga. En oskuld skulle jag ha en chans att "träna upp" och göra till en drömälskare istället. Så runtknullaren går bort om det är det Enda som skiljer dem åt. Av 40 partners har jag bara träffat på 2 som ens visste vart fan klitoris satt. Resten har varit ungefär två centimeter fel, och dessutom inte brytt sig. Istället gapar de storögt att "men aaaalla mina andra kvinnor har kommit av enbart penetration". Och det är inte omöjligt, alls, de kan ju ha haft tur med sina 100 brudar. Men statistiskt sett är det faktiskt inte helt trovärdigt. 

  • Anonym (Beror på)

    Om det var för att ha en romantisk affär skulle jag nog bli mer sugen på killen med mer erfarenhet, men om jag var ute efter något mer seriöst skulle jag hellre ta oskulden. Enkel matematik säger att om man har hunnit med 100 partners till nu så är det statisktiskt osannolikt att jag skulle bli den sista. För antingen är han inte kapabel till längre förhållanden, eller så klarar han inte av att vara trogen, och båda två är stora turnoffs.

  • Anonym (Blä)

    Han med 0 partners. Har hänt mig tidigare.

    Äckliga kollar med många partners skulle jag aldrig röra frivilligt.

  • Anonym (Tjej)

    Jag bryr mig ärligt talat inte, SÅ LÄNGE jag slipper höra om det. Är det nån som knullat 100 och ständigt berättar om sina erfarenheter eller jämför mig eller säger "den där tjejen har jag legat med" när vi sers nån på stan, då stör det mig. Annars stör siffran mig inte alls (förutsatt att han inte har några sjukdomar).

    Jag svarade ändå 100, för jag har blivit rätt skadad av mitt ex som aldrig legat med någon innan mig, och tyckte det var sååå orättvist att jag haft en tidigare "sexpartner" (våldtäkt) att han ständigt tjatade om trekanter eller frikort att få gå och knulla nån annan så det skulle vara jämnt. Är lite rädd att många som aldrig legat med någon annan till slut får de tankarna.

  • Anonym (Tjej 2)

    Oskulden utan tvekan. En kille som är intresserad av mig berättade att han varit med ca tio tjejer före och jag tycker att det låter mycket. Alltså 0-3 känns ganska lagomt i mina ögon. Helst 0 faktiskt om man får välja Solig

  • fru noren

    Skulle nog rata oskulden om jag är helt ärlig. Av erfarenhet brukar såna killar vara så vresiga och osäkra i sig själva ;) Fast 100 är nog lite väl mycket kanske.0

  • Anonym (Mia)

    Ratar oskulden. Vill ha någon som kan knulla. Inte behöva lära upp nån.

  • Anonym (Helena)

    Killar som knullar runt massor är oftast kassa i sängen tyvärr, så det går bort. De blir mekaniska än emotionella när det ska rullas runt i sänghalmen, vilket gör sexet totalt ointressant för mig.

    Den bästa kille jag har haft sex med var 27 när han blev av med oskulden och hade bara haft sex med en tjej innan mig. Han var grym!

  • Fjäril Vingad
    Anonym (Helena) skrev 2014-10-25 17:56:12 följande:

    Killar som knullar runt massor är oftast kassa i sängen tyvärr, så det går bort. De blir mekaniska än emotionella när det ska rullas runt i sänghalmen, vilket gör sexet totalt ointressant för mig.

    Den bästa kille jag har haft sex med var 27 när han blev av med oskulden och hade bara haft sex med en tjej innan mig. Han var grym!


    Har helt andra erfarenheter. Men så umgås jag med personer som inte knullar runt "mekaniskt", även om de har knullat runt en del. De är fantastiska älskare.

    Och nej, jag vet inte exakta antal de haft sex med. Jag bryr mig inte.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Helena) skrev 2014-10-25 17:56:12 följande:

    Killar som knullar runt massor är oftast kassa i sängen tyvärr, så det går bort. De blir mekaniska än emotionella när det ska rullas runt i sänghalmen, vilket gör sexet totalt ointressant för mig.

    Den bästa kille jag har haft sex med var 27 när han blev av med oskulden och hade bara haft sex med en tjej innan mig. Han var grym!


    Försökte lära upp en25-åring en gång. Det var utkast. Sedan dess satsar jag bara på män jag tror kan dina saker.
  • Smulan 89

    Enkelt val. Han som är oskuld. Hade valet varit mellan två killar, varav en oskuld och den andre hade legat med 1 tidigare, så hade jag fortfarande tagit oskulden. Jag var oskuld innan jag träffade min man och sökte därför en oskuld. Hade tur som träffade min man som också var oskuld. Ju fler sexpartners en kille har haft ju längre bort håller jag mig ifrån dem.

  • Schna

    Om de vore exakt likadana i övrigt hade jag valt den som knullat hundra innan mig. Eftersom ingen är exakt likadan röstade jag "vet ej".


    It takes a fool to remain sane
  • Cecese

    Om båda var identiska i övrigt (hur nu det ska gå till eftersom jag inte tror att det finns 2 människor som är identiska på alla sätt) så skulle jag välja den som haft 100 tjejer, under förutsättning att han inte är sån som är otrogen. Jag har inte något större intresse i att lära upp en kille från grunden utan är hellre med en kille som iaf har lite erfarenhet av sex. 

  • Anonym (vetenskaplig)

    Jag vill testa dem båda först.

    Om han som har legat med 100 har lärt sig något på det så är han väl inte utesluten, men om han bara tror att han ska bli worshipped och är sämre på att ge uppmärksamhet än nybörjaren så- nej tack.

  • Anonym (10)
    Anonym (Tjej 2) skrev 2014-10-25 15:29:24 följande:

    Oskulden utan tvekan. En kille som är intresserad av mig berättade att han varit med ca tio tjejer före och jag tycker att det låter mycket. Alltså 0-3 känns ganska lagomt i mina ögon. Helst 0 faktiskt om man får välja


    Samma här fast gällande brudar. :)
  • Anonym (10)
    Cecese skrev 2014-10-25 22:13:45 följande:

    (hur nu det ska gå till eftersom jag inte tror att det finns 2 människor som är identiska på alla sätt)


    Det är hypotetiskt naturligtvis.
  • Anonym (10)
    Anonym (vetenskaplig) skrev 2014-10-26 19:49:51 följande:

    Jag vill testa dem båda först.

    Om han som har legat med 100 har lärt sig något på det så är han väl inte utesluten, men om han bara tror att han ska bli worshipped och är sämre på att ge uppmärksamhet än nybörjaren så- nej tack.


    Nybörjaren borde ju vara nyfiken och se det som jättespännande.
Svar på tråden Mäns tidigare förehavanden i sängen