• lysmys

    USA är inte emot ebola

    USA använder Ukraina och den situationen för att prova Ebola och vaccin mot Ebola. Jag kom här inom ramen för Läkare utan gränser och tänkte hjälpa  de skadade i den östra Ukraina, men när jag kom sa man att vi måste genomgå tvådagars kurser om Ebola och hjälpa att bekämpa viruset. Det är stora problem med special utrustning och kläder och det är väldigt många infiserade och redan döda, saken är den att informationen mörkas. Det är fast ingenting i medien. Sp vi är rädd för att snart ska viruset spridas. Man säger att  USA ska skicka vaccin för att prova den snart. Amerikanerna som alltid vill använda katastrofal situation i sina intressen. Medan de  gör experimenter  med människor liksom de är djur deras utrikesdepartament rekommenderar åka till Ukraina inte. Klart, man vet verkligheten och vill sluta sin experiment.

  • Svar på tråden USA är inte emot ebola
  • Aniiee

    Ja, när det redan är ett faktum att Ebola sprids i ett land, så är väl bästa vägen att vandra att testa det man har för att få stopp på det? Hur tror du att vaccin till sist sätts in? I en population där risken aldrig funnits att få sjukdomen?


    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
  • Aniiee
    Tow2Mater skrev 2014-10-24 15:19:03 följande:

    I din tidigare tråd svarade du aldrig på vad du menar med "infiserad".


    Det verkar vara nynorsk.....
    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
  • Nerfherder

    Aha ytterligare en som vill sprida rädsla och fördomar om ebola utan att ha något som helst stöd för sina påståenden.

  • Tow2Mater
    Aniiee skrev 2014-10-24 15:26:32 följande:
    Det verkar vara nynorsk.....
    Själv tänker jag på engelskans "infused"....
  • Aniiee
    Tow2Mater skrev 2014-10-24 15:30:25 följande:
    Själv tänker jag på engelskans "infused"....
    Kan säkert vara. (kan säkert även vara därifrån det har kommit in i nynorskan, för infiserad heter det på nynorsk, uppenbarligen. Dyker upp en hel del vid en googling, bland annat när det handlar om virussjukdomar, både på människor och datorer.)
    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
  • dfuoih
    lysmys skrev 2014-10-24 14:20:38 följande:

    USA använder Ukraina och den situationen för att prova Ebola


    Ryssland "använder" möjligen Ukraina men knappast för att prova Ebola. Hittar du på för att provocera eller bara för att sprida misinformation?
  • FiaMedFunkk

    Ebola-gate är ganska överdriven. Endast 4,877 har dött av världens mest hemska sjukdom i år.

    Det dör 20 000 barn i världen varje dag.

Svar på tråden USA är inte emot ebola