• Anonym (lär man sig?)

    analsex och känslan av att bajsa

    Jag har en fråga till alla er som gillar eller iallafall har prövat analsex.

    När jag har försökt ha analsex så känns det som att vara bajsnödig, eller att bajsa när man är riktigt hård i magen. Mest känns det som när man håller på att trycka ur en riktigt hård bajskorv och den inte riktigt vill gå av, utan liksom åker tillbaka in en bit igen.

    Känns analsex så för alla? Som att vara bajsnödig / bajsa? Är det den känslan man gillar om man gillar om man gillar analsex?

    Eller kan det kännas på något annat sätt? Kan man få en helt annan skön känsla om man är tillräckligt avslappnad, har övat mycket eller helt enkelt har en kropp som "passar" för analsex, typ extra känselceller i rumpan?

  • Svar på tråden analsex och känslan av att bajsa
  • Anonym (miss anal)

    Slappna av ordentligt och njut. Ju mer du slappnar av desto skönare. Finns inget bättre. Try ! :D

  • Anonym (lär man sig?)
    Anonym (miss anal) skrev 2014-10-28 10:22:17 följande:

    Slappna av ordentligt och njut. Ju mer du slappnar av desto skönare. Finns inget bättre. Try ! :D


    Men exakt VAD är det man ska njuta av?

    Bajskänslan?

    Eller ersätts den av en annan känsla efter ett tag? Och hur känns den känslan isåfall? Som vaginalt? Som när man stimulerar klitoris? Eller som något helt annat?
  • Anonym (miss anal)
    Anonym (lär man sig?) skrev 2014-10-28 11:45:13 följande:

    Men exakt VAD är det man ska njuta av?

    Bajskänslan?

    Eller ersätts den av en annan känsla efter ett tag? Och hur känns den känslan isåfall? Som vaginalt? Som när man stimulerar klitoris? Eller som något helt annat?


    Någon bajs nödig känsla känner inte jag. Så slappna av så känner du ingen sån känsla. Testa dig fram blir du inte av med den känslan så kanske du ska hoppa analsex för det är ju inte skönt med den känslan du beskriver. Lycka till. :)
  • Anonym (Lisa)

    Jag har aldrig känt någon "bajskänsla". Jag tycker analsex är jävligt skönt, men det är jobbigt tycker jag, alltså ansträngande. Efteråt är jag helt slut för att jag har varit spänd omedvetet och för att det känns lite annorlunda. Så länge min kille inte ber om att få knulla mig där, brukar vi bara leka med dildos. Då känner jag mig mer avslappnad och bekväm. Rätt nice att ha dildon där och han knullar mig vanligt samtidigt.

    Så försök slappna av mer och ha massa glidmedel. För mig hjälper det att börja med en dildo innan han knullar mig, värt att prova.

  • foreman

    Med rätt person och om det görs på rätt sätt så är analsex helt underbart, bajskänslan har jag aldrig känt med däremot stark ovilja med dom som inte vet vad dom gör.... ett tips, det funkar inte som på film ;)

    Mia

Svar på tråden analsex och känslan av att bajsa