• missgoodenough

    Avbetalning på en avbetalning?

    Om man köpt en telefon hos halebop på avbetalning + abbonemang och sedan en person lånat själva telefonen och ringt till "experthjälp" och liknande sidor med spåkvinnor, babblat i timmar, som slutat med att månadens faktura ligger på flera tusen för mig, kan jag be om avbetalning på en avbetalning ? Jag har inte ekonomin att lägga så jävla mycket på en telefonräkning när jag har hyran och allt annat att betala och leva på månaden ut när jag ännu är mammaledig och har inte bästa inkomsten..

    Haha snälla hjälp mig, hur löser jag detta ??

  • Svar på tråden Avbetalning på en avbetalning?
  • Alana

    Be den som ringt efter experthjälpen att betala fakturan..? Kan någon ringa för så mycket på andras telefoner så kan man väl betala för det också.

  • Frontline

    Du kan ju alltid ringa en spåkvinna och fråga fast då blir väl nästa räkning dyrare förstås..

    Annars så är det väl idioten som har ringt som ska pynta upp pengar..

    Sen undrar jag varför du har lånat ut din mobil till nån som har pratat i timmar för?


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Kerubmamman

    Ring Halebop och fråga om du kan få avbetala. Bäst att göra det på en gång och inte efter att fakturan har förfallit. Sen ber du Halebop sätta in spärr för betal/utlandssamtal om möjligt. 


    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
Svar på tråden Avbetalning på en avbetalning?