• Anonym (:()

    min kille tycker att det är mitt fel att jag blev våldtagen

    Som rubriken lyder.
    När jag var 8 år så blev jag sexuellt utnyttjad av två stycken män. Dock aldrig blivit någon fällande dom mot dom.
    Nu tycker min kille att det är mitt fel för att jag inte gjorde motstånd. Vad tycker ni? Var det mitt fel? Kunde jag gjort motstånd ens?

  • Svar på tråden min kille tycker att det är mitt fel att jag blev våldtagen
  • Lena

    Det var inte ditt fel. Däremot är det ditt fel du är ihop med en idiot just nu...

  • Anonym (öhh)

    Din kille är dum i huvudet, en sån sak skämtar man inte ens om.
    Skulle bli mörkrädd om någon har den synen på ett barn som utnyttjas :( urk

  • Anonym (:()

    Han anser inte ens att det var våldtäkt, bara sex med minderårig

  • Threezool

    Nu försvarar jag absolut inte killen, men om det är första gången han hör det så kan han ha blivit överraskad av att du hade råkar ur för något sådant och visste inte hur han ska hantera det.

    Det ursäktar så klart inte vad han sa men det kan vara en orsak till den märkliga kommentaren. Vissa vet helt enkelt hur de ska agera och säga när de får veta något tragiskt och försöket stöta bort det då det är jobbigt att tänka på.

    Så försök att prata med han och se varför han tycker så och se om det kanske ligger annat bakom.

    Eller så kan han helt enkelt vara en idiot.

  • Johan75

    Din killes åsikt är fruktansvärd. 

    Nej - det var inte ditt fel. Inte på något vis. Inte det minsta. Det finns inte ens ett mikroskopiskt fragment av det som inträffade som är ditt fel. Det kommer aldrig någonsin att kunna bli ditt fel. 

    Om jag fick önska skulle din kille ha två val nu. Att snabbast möjligt tänka om eller att sluta existera. 


    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (:O)

    Är han på riktigt? Detta är bland det sjukaste jag hört. TS, gör dig själv en STOR tjänst och dumpa idioten. Genast. Är det här en man du vill ha barn med? Med sådana extrema åsikter.

  • intovert
    Anonym (:() skrev 2014-10-25 19:28:03 följande:

    Som rubriken lyder.
    När jag var 8 år så blev jag sexuellt utnyttjad av två stycken män. Dock aldrig blivit någon fällande dom mot dom.
    Nu tycker min kille att det är mitt fel för att jag inte gjorde motstånd. Vad tycker ni? Var det mitt fel? Kunde jag gjort motstånd ens?


    Måste bara svara fast jag brukar inte det.

    Det är INTE ditt fel. Absolut inte, du var ÅTTA ÅR. det spelar ingen roll hur gammal du var men kom ihåg att det inte var ditt fel. Din pojkvän är inte riktigt klok om han inte förstår det.

    Ta en riktig funderare på om du ska fortsätta med honom. Jag hade gjort slut på studs.
  • Drottningen70

    Vad exakt är det för fel på dig då som väljer att ha en relation med en så djupt störd person då?

Svar på tråden min kille tycker att det är mitt fel att jag blev våldtagen