• daniiela95

    Sjukt jobbigt :(

    Jag är förlovad med en kille, men har ett "problem" eller hur man ska uttrycka det.

    Väntar barn, går snart in i v8, min pojkvän verkar inte vilja skriva in sig på af, eller söka jobb, jag går på vikariat så vet inte riktigt hur länge till jag får vara kvar.

    Han är ganska "kontrollenande", frågar jämt vem som skickar sms, skojar mycket om att jag ska träffa någon annan kille ( om jag tex åker hem till mina föräldrar), känns precis som om att han inte litar på mig, och han blir t.ex sur för att jag åker hem till min syster själv, utan att fråga om han vill med, enligt honom så ska han med typ överallt. 
    Han blev även sur en gång för att jag skrev korta svar på sms (höll på att städa) så då skrev han i stil med " hör av dig när jag duger"

    vet verkligen inte vad jag ska göra, jag älskar honom sjukt mycket, absolut, men känns inte som om att han förstår "allvaret" i allt, jag kommer inte ha råd att försörja mig, barnet och honom själv. Men när man pratar om af å att han ska skriva in sig så kommer han typ bara med massa ursäkter osv. 
    Och det är väldigt jobbigt att han blir sur för det mista lilla. 

    Usch så otroligt jobbigt det här :(
  • Svar på tråden Sjukt jobbigt :(
  • Shorona

    I din situation hade jag brutit med honom och gjort abort. Kan han inte ens skriva in sig på af så finns det nog mer han förväntar sig av dig än att "bara" bli försörjd.

    Dessutom kontrollerande på det.. Nej, jag hade gått.

  • vajo
    daniiela95 skrev 2014-10-26 01:24:14 följande:
    känns inte som om att han förstår "allvaret" i allt, jag kommer inte ha råd att försörja mig, barnet och honom själv. 
    Verkar som om du inte förstår allvaret heller. Du bör göra abort och dumpa, nu. Annars måste du dras med den där pajasen i hela livet. 
Svar på tråden Sjukt jobbigt :(