• Anonym (Orolig)

    Hjälp råkade ge 7 mån bebis mitt nässpray!!

    Fan fan! Råkade ge min 7 mån mitt nässpray, otrivin mentol, kom på mig direkt o försökte suga ut med nässugen. Är detta farligt någon? Försökt googla men inte hittat nått! Bör ja ringa 1177??

  • Svar på tråden Hjälp råkade ge 7 mån bebis mitt nässpray!!
  • Anonym (Orolig)

    Snälla ingen medicinskt-kunnig eller nån med erfarenhet som vet nått?

  • manfrsthlm

    e du dum på riktigt...är väl bara att ringa och fråga än att vända dig till ett jävla forum hoppas du trollar


    KIK: KRILLESTHLM1
  • Anonym (Bara att ringa??)
    manfrsthlm skrev 2014-10-26 03:31:22 följande:
    e du dum på riktigt...är väl bara att ringa och fråga än att vända dig till ett jävla forum hoppas du trollar
    KIK: KRILLESTHLM1

  • Anonym (Qwe)

    Nej, det är inte farligt att göra denna missen en gång såklart. Dock lär ungen ha ont i näsan och risken för att den börjar blöda lite näsblod är nog stor.

    Stressa av, ska du reagera så hör på ett sånt här litet misstag lär du få magsår innan barnet fyller 1 år... Det är ett barn, inte en porslinsdocka du har, den tål bra mycket mer än så. Så, tagga ner, slappna av och njut av ditt barn istället för att stressa upp och bete dig orationellt.

  • Skumbollen

    Jag är inte speciellt medicinkunnig, men spontant kan jag inte se varför det skulle vara farligt. Hade det varit mitt misstag hade jag inte varit orolig.

Svar på tråden Hjälp råkade ge 7 mån bebis mitt nässpray!!