• Anonym (Tage)

    Man: Vad skulle du göra om du fick vara kvinna för en dag?

    Berätta!

  • Svar på tråden Man: Vad skulle du göra om du fick vara kvinna för en dag?
  • Bagarn01

    Ligga å pilla på min vulva hela dagen. Sen sex med en man.

    Föreställer mej att tjejer har skönare sex.

  • Anonym (Fantasi)

    Jag skulle vilja prova att vara lyxeskort - vilket skulle vara en hemlighet eftersom jag i övrigt skulle vara en flitig, prydlig och ordentlig student.

  • jfsebastianigen

    Jag skulle tillbringa halva dagen med att leka med mina bröst och onanera, en fjärdedel i damernas omklädningsrum och resten knullandes.

    Inta faan skulle jag gå till jobbet om det var vardag, hämta kidsen, laga middag, kolla TV och somna vid 23!

  • Anonym (Tage)

    Jag skulle låta mig bli bjuden på en massa drinkar, för att sen nobba snubben.

  • Anonym (tycker)

    Krama, smeka och pussa mina tjejkompisar och andra tjejer. Ha ömsint tjejsex samt onanera med dildo. Uppleva hur det känns att bli penetrerad och slickad samt få multipla fontänorgasmer så det svartnar för ögonen. Glo omkring i damernas omklädningsrum. Beundra mig i spegeln, smeka mig själv, klämma på min rumpa och mina bröst och sätta dessa i gungning. Ta en massa selfies på mig själv och lägga ut på webben som egoboost. Gå till porträttfotograf och få vackra bilder på mig.

    Suga åt mig av alla komplimanger och allt flirtande som kommer haglande från höger och vänster. Njuta av att få vara sexobjekt. Regga mig på olika dejtingsidor och sedan ignorera alla erbjudanden som väller in. Rånobba alla erbjudanden från killar och undersöka hur stor makt jag har över dem och hur lätt jag kan manipulera dem. På lösa grunder bli könskvoterad till styrelsen. Besöka ett dagis och leka med barnen utan att bli misstänkt som potentiell pedofil. Be männen om hjälp så fort jag tycker att något är lite svårt.

  • Anonym (tycker)

    Ta fram en sångbok och sjunga för att få höra min vackra ljusa röst.
    Klä av mig och ta en massa naketfoton i olika poser på mig.

  • Underhill

    Orgasmera o smeka brösten...o reta män:-P


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Tage)

    Skylla det faktum att jag inte tjänar 75 000/mån, på att jag är kvinna.

Svar på tråden Man: Vad skulle du göra om du fick vara kvinna för en dag?