• Anonym (Förlovad man.)

    Min fästmös "bästis" stöter på mig

    Min fästmös bästa väninna, de har känt varandra i 20 år. Gått samma dagis, samma klass, bott nästan grannar och alltid hållt ihop nästan som systrar.

    Denna tjej stöter på mig! Jag och min fästmö skall gifta oss till sommaren och den här tjejen är efter mig. Hon vill ha mig för bara en enda natt, är tänd på mig och vill ligga med mig innan bröllopet. Jäkla psykopatbitch fast bara jag vet att hon är det. Utåt sett är hon genomsnäll.

    Jag har sagt nej vänligt men bestämt flera gånger och nu senast bad jag henne dra åt helvete och var allt annat än vänlig. Men skall sanningen fram är jag frestad. Hon är jäkligt het och mitt lilla huvud vill väldigt gärna. Därför blev jag lite elak sist och bad henne dra åt helvete för att få henne att sluta.

    Nu har hon slutat hoppas jag men innan det var hon på mig vid varje tillfälle hon kunde. Hon kunde ge förslag eller försöka ta på mig så fort hennes kompis gick på toaletten och vi var själva.

    Nu undrar jag hur jag skall göra. bara låta saken vara eller berätta för min fästmö vilken bitch hon har som bästa kompis?

  • Svar på tråden Min fästmös "bästis" stöter på mig
  • Schna

    Ingen aning, vad skulle din fru vilja?


    Jag hade uppskattat informationen i alla fall.


    It takes a fool to remain sane
  • Anonym (...)

    Tror du att någon fästmö hade tyckt att det vore okej om du skulle ge efter och lätta på trycket i pungen, för att sedan vara tyst om det så fästmön slipper lida av vetskapen att mannen hon älskar och hennes bästa vän svikit henne?

    risken är nog minimal va?

  • Anonym (Förlovad man.)
    Anonym (...) skrev 2014-10-28 14:44:59 följande:

    Tror du att någon fästmö hade tyckt att det vore okej om du skulle ge efter och lätta på trycket i pungen, för att sedan vara tyst om det så fästmön slipper lida av vetskapen att mannen hon älskar och hennes bästa vän svikit henne?

    risken är nog minimal va?


    Det är inte fråga om jag skall eller inte ligga med henne. För det skall jag givetvis inte, vad än min penis anser om den saken. Frågan är om jag skall berätta för min fästmö och eventuellt sabba deras vänskap, eller ännu värre, bli misstrodd av min fästmö?
  • Anonym (...)
    Anonym (Förlovad man.) skrev 2014-10-28 15:49:02 följande:

    Det är inte fråga om jag skall eller inte ligga med henne. För det skall jag givetvis inte, vad än min penis anser om den saken. Frågan är om jag skall berätta för min fästmö och eventuellt sabba deras vänskap, eller ännu värre, bli misstrodd av min fästmö?


    Klart att du ska berätta!

    Vänskapståget åkte iväg med din fästmös vän kvar på perongen i samma sekund som hon gav sig efter dig.

    Varför skulle din fästmö vilja ha henne kvar i sitt liv?
  • fjanten

    Jag hade garanterat velat veta om min "bästa" väninna ville ha min blivande man i säng. En sådan väninna vill inte jag ha i mitt liv, men det är ju svårt att bryta med en person som är ond bakom ryggen på en. Berätta på en gång så inte din blivande fru slösar mer tid på att umgås med någon som är så hemsk!

  • Thyla

    Ja, jag hade också velat veta. Hade inte gillat tanken på att varken bästisen gör försök att ligga med min man, eller att min min inte säger något om saken.

  • Anonym (Berätta)

    Hade jag varit din tjej hade jag velat veta vilket as jag är vän med. Och att du ens tänker på att knulla med henne visar att du inte är bättre själv tyvärr. Blä!!

  • Schack73

    Jag tycker du ska hålla tyst än så länge. Gör hon om det så bör du berätta. Men räkna med att svara på frågan "hur många ggr har det hänt?" Hon kan känna sig sviken av er båda efter svaret, beroende på om du ljuger el inte.

  • Anonym (Förlovad man.)
    Anonym (Berätta) skrev 2014-10-28 17:10:12 följande:

    Hade jag varit din tjej hade jag velat veta vilket as jag är vän med. Och att du ens tänker på att knulla med henne visar att du inte är bättre själv tyvärr. Blä!!


    Jag skulle aldrig göra något sådant, men en del av mig är ändå väldigt entusiastisk till idén. Gör det mig till ett as?
Svar på tråden Min fästmös "bästis" stöter på mig