• Anonym (v2)

    Snyggare med kläder?

    Vanliga människor har brister och få har perfekta kroppar. Med kläder döljer man mycket av detta. Men hur mycket snyggare tycker du att du blir t ex på gymmet med tights och linne som sitter bra jämfört med om du är naken?

    Exempelvis ser tjejer som tränar ofta väldigt bra ut, och då undrar man ju givetvis hur de ser ut nakna. Hur stor skillnad gör kläder för form, fasthet, celluliter osv?

  • Svar på tråden Snyggare med kläder?
  • Ogago
    Anonym (v2) skrev 2014-10-28 22:35:57 följande:

    Vanliga människor har brister och få har perfekta kroppar. Med kläder döljer man mycket av detta. Men hur mycket snyggare tycker du att du blir t ex på gymmet med tights och linne som sitter bra jämfört med om du är naken?

    Exempelvis ser tjejer som tränar ofta väldigt bra ut, och då undrar man ju givetvis hur de ser ut nakna. Hur stor skillnad gör kläder för form, fasthet, celluliter osv?


    Fantasier är en sak, verkligheten en annan...
  • Anonym (Manlig yogi)

    Har i många år hållit på med yoga och där brukar vi ofta basta och duscha tillsammans både män och kvinnor och jag tycker nog nästan alla kvinnor ser bättre ut med träningskläder på än nakna. Och jag är man, men egentligen bryr jag mig inte längre, det är insidan som räknas.

  • sandlilja

    Träningskläder och tex svarta strumpbyxor gör att kroppen blir mera bara en form och kontur istället för att se små defekter som gropar, blodkärl, födelsemärken och sånt där realistiskt tjafs som dom retuscherar bort i reklamen. Så jo det är snyggare rent estetiskt. Men en naken kropp är å andra sidan varmare och lenare.

  • Snutten6
    Anonym (v2) skrev 2014-10-28 22:35:57 följande:

    Vanliga människor har brister och få har perfekta kroppar. Med kläder döljer man mycket av detta. Men hur mycket snyggare tycker du att du blir t ex på gymmet med tights och linne som sitter bra jämfört med om du är naken?

    Exempelvis ser tjejer som tränar ofta väldigt bra ut, och då undrar man ju givetvis hur de ser ut nakna. Hur stor skillnad gör kläder för form, fasthet, celluliter osv?


    MIn kropp attraherar alla personer så de nästan dör, av skräck......Spöke 
Svar på tråden Snyggare med kläder?