• Anonym (Curious)

    hur många gånger på rad har ni kommit som mest? :-D

    Ja som rubriken lyder,
    Jag har kommit 5 gånger med ca 3-4 minuters paus mellan varje.

  • Svar på tråden hur många gånger på rad har ni kommit som mest? :-D
  • Anonym (Curious)

    SpännanDe! Var det vid sex eller onani?

    Mitt var vid onani då jag har svårt att komma mer än 2 vid sex

  • vargveum

    Nu är jag man och har själv bara kommit 2 gånger med så täta mellanrum.

    Den kvinna jag fått att komma flest gånger kom dock 11 gånger. Vet inte exakta tidsintervall men säg att hela knullet varade kanske 1 dryg timme.

    Har dock aldrig haft så lätt att få en kvinna att komma som jag har med henne... normalt för mig är annars mellan 2 och 4, 5, kaaanske 6,7 om allt klaffar.

  • Anonym (Blondie)

    Oj, vad ni kan! Jag fixar bara en och sedan klarar jag inte av mer beröring. Blir proppmätt kan man säga. Skulle gärna vilja vara med om att ha flera men det går inte. Mottar gärna tips.

  • vargveum
    Anonym (Blondie) skrev 2014-10-29 00:19:28 följande:

    Oj, vad ni kan! Jag fixar bara en och sedan klarar jag inte av mer beröring. Blir proppmätt kan man säga. Skulle gärna vilja vara med om att ha flera men det går inte. Mottar gärna tips.


    Alla är ju olika. Men de flesta kvinnor blir väldigt känsliga direkt efter. En del bara på klitoris / i fittan, andra över hela kroppen. Då gäller det att backa av och återhämta sig... bara mysa lite. Sedan är de flesta redo igen efter allt mellan 1 och 5 minuter.

    Brukar komma lättare och lättare för varje gång.. lite som att hon ligger kvar på 80% hela tiden till slut. Men i regel blir orgasmerna också successivt svagare. Men sköna likväl.
  • Anonym (Curious)
    vargveum skrev 2014-10-29 00:14:47 följande:

    Nu är jag man och har själv bara kommit 2 gånger med så täta mellanrum.

    Den kvinna jag fått att komma flest gånger kom dock 11 gånger. Vet inte exakta tidsintervall men säg att hela knullet varade kanske 1 dryg timme.

    Har dock aldrig haft så lätt att få en kvinna att komma som jag har med henne... normalt för mig är annars mellan 2 och 4, 5, kaaanske 6,7 om allt klaffar.


    Wow!!!

    Jag kan inte komma vaginalt utan jag måste med beröring på klitoris, mottager också gärna tips på hur man kan på annat vis

    Jag tycker det blir svårare att komma men att själva orgasmen är mer intensiv de andra gångerna
  • Dickie Simpkins

    Två. Men jag är man. Då har jag sprutat en sats och börjat knulla igen direkt och pumpat på några minuter till och sprutat igen. Fler än så är nog extremt svårt?

  • Lever så

    Med partner. Min man brukar få mig att komma på flera sätt; klitoris, analt och gpunkts, där det är gpunktsorgasmerna som kan vara multipla.

    När jag väl börjat kommer de på ett pärlband om han fortsätter men jag orkar inte hur länge som helst tyvärr

    Klitorisorgasmer har jag aldrig kunnat få fler än tre och då har jag varit så öm vid sista att det knappt är skönt.


    never a failure always a lesson
  • Anonym (Kvinna)

    Håller inte räkningen, men kan lätt komma upp i runt femton med 3-5 minuter mellan. Beror på hur länge sedan det var jag onanerade, hur stark vibratorn är och hur lång tid jag har att slösa på att onanera. Har ingen spärr direkt. 

Svar på tråden hur många gånger på rad har ni kommit som mest? :-D