• tubbel

    Min lilla dotters bästa vän försvann!

    I söndags försvann min två-åriga dotters älskade bästa vän Nenne. Hon är så ledsen och saknar honom så mycket att det skär i mammahjärtat :( 

    Beskrivning: Märke Molli toys. Grå med brun rosett om halsen. Cirka 20-25 cm lång. Tillverkades i alla fall under 2012. Han ser ut precis som på bilden. 

    Har du en sådan som jag kan få köpa? Även andra färger är intressanta, men det ska vara den modellen av det märket. 

    Om du har det, eller kan hjälpa mig få kontakt med någon som har, så skulle jag vara så tacksam!

    Tyvärr är de slut hos tillverkaren, sista gick ut i butik januari -13. Vi är helt förtvivlade, och hoppas nu på att det finns någon därute som har en som inte kommer till användning. Eller du kanske känner någon som har en? Jag kan lova att den skulle komma till ett kärleksfullt hem hos oss! Tack för all hjälp!


    Kon tillbaka lilla kanin!
  • Svar på tråden Min lilla dotters bästa vän försvann!
  • Anonym (B)

    Vad trist! Men om du har en lite mer träffande rubrik kanske någon som kan sälja dig ett sådant mjukisdjur kan hitta din tråd/efterlysning. Prova att lägga in som "köpes" på Blocket också.

Svar på tråden Min lilla dotters bästa vän försvann!