• Anonym (Normalt?)

    Får killar stånd i duschen på gymmet?

    Min sambo har berättat att det är normalt att killar i duschen på gymmet har stånd. Vi diskuterade kukar och huruvida man jämför sig med andra och sådär, och jag sa att bara för att nån i duschen bredvid har en stor slak kuk betyder ju inte det att den är stor när den är erigerad. Då sa han att många killar i duschen hade erigerade kukar. Jag tycker det låter skitskumt, men det kanske är för att jag är tjej? Ni killar som finns här, är det normalt och något ni inte döljer? Eller får ni konstiga vibbar om en kille går runt med erektion i duschen? Jag vet att man inte bara får stånd för att man är kåt, men trodde ändå inte att det hände sådär bara.

  • Svar på tråden Får killar stånd i duschen på gymmet?
  • Anonym (får)

    Får får lamm?...jag har då aldrig fått stånd i duschen, men jag kanske är onormal :-P

  • Anonym (Normalt?)
    Anonym (kuken står) skrev 2014-10-30 14:23:34 följande:

    Suck, din kille driver med dig...


    Det lät inte så Förvånad
    Anonym (får) skrev 2014-10-30 14:31:29 följande:

    Får får lamm?...jag har då aldrig fått stånd i duschen, men jag kanske är onormal :-P


    Skrev jag nåt fel eller?

  • Anonym (kuken står)
    Anonym (Normalt?) skrev 2014-10-30 14:33:48 följande:
    Det lät inte så Förvånad
    Anonym (får) skrev 2014-10-30 14:31:29 följande:

    Får får lamm?...jag har då aldrig fått stånd i duschen, men jag kanske är onormal :-P


    Skrev jag nåt fel eller?

    Nä, men du kanske är lite lättlurad...
  • Anonym (Nope)

    Alltså vet inte vart han tränar iofs.... Men skulle säga att nej, det händer typ aldrig.

  • Anonym (Normalt?)
    Anonym (Nope) skrev 2014-10-30 14:43:33 följande:

    Alltså vet inte vart han tränar iofs.... Men skulle säga att nej, det händer typ aldrig.


    Det kanske bara är han då..............
    Anonym (kuken står) skrev 2014-10-30 14:41:33 följande:
    Nä, men du kanske är lite lättlurad...
    Hur ska jag veta? Har inte diskuterat kukar med någon förut Tungan ute hur ska jag ha lärt mig det?

  • Studentpappa

    Gymmet är tveklöst ett av de osexigaste ställen jag vet. Han måste gå på ett qx-gym där det är kutym med sex i bastun efteråt?

    Vuxna män får inte okontrollerade stånd som tonåringar.


    If you wanna get fit, get crossfit.
  • Anders 386

    Nej, har aldrig sett nån med stånd på gym eller simhall. Men någon gång kanske nån har varit lite mer välfylld än normalläge. Om nån skulle få ett riktigt stånd skulle jag tro att man smusslar med det och går undan, iagf skulle jag göra så.

  • Giftman82

    De flesta i offentliga duschar tvålar in och drar lite extra för att den ska bli lite större. Ibland så blir dom hårda men sällan fullt stånd.

    Väldigt vanligt och tycker inte det räknas som att man runkar eller så.

    Däremot så kollar man väldigt mycket på andra kukar. Det kommer nog aldrig att sluta.

  • Anonym (Gymmare)

    Aldrig sett någon med stånd, varken i duschen på gymmet eller nån annanstans faktiskt

Svar på tråden Får killar stånd i duschen på gymmet?