• Lillatrollbarn97

    Hjälp?

    Hejsan! Dom senaste 2 veckorna har jag inte kunnat ha sex. Varje gång jag och min pojkvän försökt har det slutat i sveda och smärta. Först sved det bara när han kom i mig, men nu svider det hela tiden och när man rör slidan (inre blygläppar runt "hålet")

    Jag har alltid varit våt och kåt varje gång vi försökt men det svider alldeles för mycket. När vi försökt och sedan gett upp så svider det när jag kissar, men sen släpper det. Vi har testat kondom och glidmedel men inget funkar. Har även smörjt med en salva för underlivet (köpt på apotek) som ska hjälpa till att ställa tillrätta balansen och "våta upp" sidan.

    Det kliar inte och jag har inte haft några annorlunda flytningar. Trodde först att det kanske var vestibulit, men jag har börjar tveka nu.

    Någon som vet vad det kan vara eller som har samma problem? Tacksam för snabba svar!! //orolig tjej

  • Svar på tråden Hjälp?
  • Kerubmamman

    Gå till ungdomsmottagningen så får du professionell hjälp. 


    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Anonym (Svamp?)

    Det kanske är svamp? Jag har haft det utan att det kliat, men det gjorde ont vid sex precis som för dig. Men rekommenderar dig att gå till en gynekolog för att få en ordentlig koll!

Svar på tråden Hjälp?