• Anonym (Vilsen)

    Vad ska jag ta mig till?

    Jag är 36 och är gift sedan 21/2 år, har en fantastisk son som snart är 8, samt två bonusbarn 13 och 16 år. Jag vill ha fler barn , men det vill inte min man, har försökt tagit upp ämnet vid ett flertal tillfällen men, får alltid ett nej- det finns inte tid säger han. En gång sa han åt mig att jag får byta kar, vilket gjorde mig jätte ledsen. Men värre är att min son säger ganska ofta att han gärna vill ha ett syskon, han frågade varför vi inte ville skaffa, jag sa då att pappa sa nej... Jag äter p piller men har nu försenad mens och mens värk, bekymrar mig för att vara gravid eftersom han inte vill,

    Grejen är den att jag har börjat se med klara ögon på saker och ting, och vi bråkar oftare än förr. Trodde att han skulle ge med sig när vi gifte oss. Hans barn har vi bara varannan vecka,

    Någon som har nån bra ide? Jag bet inte hur länge jag står ut, jag gråter när ingen ser, annars kämpar jag på och har ett leende på läpparna för min sons skull.

  • Svar på tråden Vad ska jag ta mig till?
  • Anonym (Vilsen)

    Nu har jag iallafall gjort testet, och visst var jag gravid!!! Har precis berättat för min man som blev chockad. Tyst .

    Vi båda är i chock tillstånd nu tror jag. Vad händer nu... Detta var inte planerat trots att viljan funnits hos mig. Har ingen aning om vad som händer nu, ska försöka få en tid hos mvc i morgon och stannar hemma från jobbet ett par dagar... Två starka viljor.... Detta är en mardröm!!!!!

Svar på tråden Vad ska jag ta mig till?