• Anonym (Sånt händer)

    Märklig dejt häromdagen där pojkvän var med

    Efter varit inne på nätet och gjort upp en dejt med en till synes trevlig tjej så träffades vi för någon månad sedan. Hon såg bra ut o var kul att prata med. Efter lite vin och prat så hamna vi på mitt hotellrum. Då kryper det fram att hennes särbo har hållit sig i en bil i närheten under kvällen. Hon har då "okejat" till honom nån gång när hon varit på damernas. Hon vill att jag tar bilder på henne när hon suger av mig och skickar till honom som sitter i bil i närheten. Det märkliga är att även jag blev kåt av upplägget , snarare än förbryllad. Efter sex, som var bra, så byter hon om och går ut till honom och blir upplockad. Nu har hon hört av sig och vill ha trekant med mig o sin särbo. Nån som varit med om nått liknande på en singeldejt?Osäker på vad jag kommer svara? Har dock haft trekant tidigare med ensam tjej och gillat.

  • Svar på tråden Märklig dejt häromdagen där pojkvän var med
  • manfrsthlm

    kör på...man lever bara en gång


    KIK: KRILLESTHLM1
  • Jonte71

    Första dejten, du gillade sexet, hon gillade sexet och hennes kille gillade det! Sex ska njutas och upplevas och inte styras om vad andra kan tänkas tycka är rätt. Så länge alla gillar vad som händer så är det ju toppen!

    Om du ska gå på trekant kan bara du bestämma, det är du som ska vara där och ha en skön stund med ett par som tydligen gillar trekanter där någon vill se hur hans flickvän har sex med andra! Tror du att du kommer ha en skön stund och gillar vad som sker, kör på! Är du tveksam så fundera på om det är vad du tycker som är fel eller vad andra kan tänkas tycka, är det andras syn så spelar den väll ingen roll om du inte tänker ha detta som story att berätta på fester eller så!

  • ÄngDal

    Självklart finns par som går igång på detta. Om du gillade tjejen och sexet och känner rätt vibbar, är det ju bara att köra. Det kan bli en skön upplevelse. Du skulle ju kunna träffa dem på en fika först om du bara vill se vem killen är och känna av honom också. Du gillar ju trekanter så varför inte ta för sig när du blir erbjuden...det är ju alltid så mycket roligare att tacka ja än nej... Skrattande

  • Anonym (Sånt händer)

    Visst är det värt ta en dejt alla tre, men tänker att jag nästan tappar spänningen då...? Jag får se hur det blir. Tack för svar ovan

Svar på tråden Märklig dejt häromdagen där pojkvän var med