• Pjåsk

    Först gravid-symptom sen mens helt plötsligt...

    Hej!
    Det här är jättekonstigt. Jag kände mig jättegravid denna månad. Fick ömma bröst och Molvärk, ont i ryggen och till och med lite illamående! Va nästan 100% säker på att jag va gravid.. Men igår försvann alla symptom helt plötsligt och idag kom det rosa på pappret.. Så mens på väg antar jag?
    Kan kroppen verkligen luras så mycket??
    Tog ur kopparspiralen för 2 månader sen...

  • Svar på tråden Först gravid-symptom sen mens helt plötsligt...
  • Vickan I

    Ja kroppen kan luras så mycket el mer hjärnan ibland tror jag. Du kan ju också varit gravid, men att det tyvärr blev en sk kemisk graviditet som avslutades väldigt tidigt.

  • Pjåsk

    Men PMS får man ju inte flera veckor innan mensen? Eller jag har iallafall aldrig fått det förut

  • Venne

    Flera veckor innan mensen är man Hübinette gravid heller? Man har ägglossning ca 2 veckor innan och det tar ca en vecka innan det fäster. Så var det flera veckor innan mens hade du väl knappast varit gravid?

  • sofiaC

    Innan jag blev gravid med nummer tre så trodde jag varje månad att jag var gravid trots att jag åt P-piller... Det började vid ägglossning och höll i sig till jag började blöda. VARJE MÅNAD! Jag tog massor med test.... PMS kallas det för :0)

Svar på tråden Först gravid-symptom sen mens helt plötsligt...