• Anonym (Kille)

    Har jag varit otrogen nu?

    Snabba. Jag har en tjej som jag bpr ihop med. Igår var jag hemma hos min granne och drack öl. Vi pratade och han berättade att han var bisexuell. Jag berättade då att jag inte sagt detta till någon men att jag varit nyfiken på killar ett tag. Slutade med att vi hade sex. Jag undrar nu om detta är otrohet? Jag har ångrat mig och ska aldrig ha sex med honom mer. Jag vill inte förstöra förhållandet mellan mig och min tjej. Måste jag berätta? Jag ska ALDRIG ha sex med en kille mer. Det var en engångsföreteelse även om jag gillade det jättemycket.

  • Svar på tråden Har jag varit otrogen nu?
  • Anonym (?)

    En fråga av ren nyfikenhet. Den av er som knullade...fick denne bajs på kuken?

  • Anonym (Kille)
    Anonym (?) skrev 2014-11-01 13:43:34 följande:

    En fråga av ren nyfikenhet. Den av er som knullade...fick denne bajs på kuken?


    Vad spelar det för roll? Men ja...det blir så lite.
  • Anonym (TantGreta)

    Fråga din flickvän om hon anser att du varit otrogen.

  • Anonym (Olivia)

    Om du har varit otrogen? Ja.

    Man kan ju knappast säga att man enbart är otrogen om man är med någon av motsatt kön. Du måste känna själv vad du kan leva med. Kan du fortsätta vara med din tjej utan att berätta? Finns det risk att hon får veta? Vill du verkligen fortsätta vara med din tjej?

    Jag hade nog inte kunnat leva med lögnen att jag varit otrogen, så hade det varit jag så hade jag berättat. Men om du berättar får du nog räkna med att det är stor risk att din tjej lämnar dig.

  • Anonym (Kille)

    OKej tack jag ska inte berätta. Jag sa till grannen att jag skulle döda honom om han berättade, så han sa okej. Han sa också att han skulle döda mig om jag berättade för någon. Så vi är båda överens.

  • Anonym (?)
    Anonym (Kille) skrev 2014-11-01 13:59:20 följande:

    OKej tack jag ska inte berätta. Jag sa till grannen att jag skulle döda honom om han berättade, så han sa okej. Han sa också att han skulle döda mig om jag berättade för någon. Så vi är båda överens.


    Döda?
Svar på tråden Har jag varit otrogen nu?