• Nina016

    BF juli 2015 andra barnet Eskilstunaområdet

    Hej! Plussade nyss och beräknas till 17/7 2015. Det blir andra barnet då sonen kom augusti 2012. Följas?

  • Svar på tråden BF juli 2015 andra barnet Eskilstunaområdet
  • Fridacorrina

    Den 16december ska jag på inskrivning kommer vara i vecka 11 då ca. :)

    Var på ett ultraljud förra veckan och såg ett litet litet pickande hjärta.

    Men jag var inte i den veckan jag trodde, så jag hoppade tillbaka en vecka. :)

    När har du?

  • Fridacorrina

    Jag ringde dom dagen efter jag plussade och fick komma in typ samma dag på ett samtal. Sen bokade vi in inskrivning.

    Jag hade ont i magen, på vänster sida. Fick ett missfall i april så var lite nojig så ringde gyn och frågade om de kunde kolla så allt var ok. Och det var de. !! :)

  • Nina016

    Skönt att ni fick komma in. Vi har skengraviditet i släkten så vi ville kolla så att det inte va det med denna grav. Men vi nekades att komma in. ????

  • Fridacorrina

    Vad jobbigt. Jag hade ont i magen dagen innan jag åkte in men ljög lite när jag ringde. Hon var jätte snäll. Förklarade att jag var orolig och jag fick komma in med en gång.

    Testa igen!

    Hoppas att allt är okej.

  • Fridacorrina

    Hoppas dom förstår, har du pratat med mödravårscentralen? Har du fått tid för inskrivning? Vilken vecka är du i?

  • Nina016

    Jag ringde Mvc och dom skulle skicka ut en tid då jag är i vecka 12 för att få träffa dom. Jag gick in i vecka 6 idag. Jag har pratat med gyn, Mvc och privat gyn men får ingen förståelse. :(

    Vilken vecka är du i och när ska ni på inskrivning? Föräldrakurs? Jag kan rekommendera en kurs om hur själva förlossningen går till. Den hålls av förlossningsläkare och man får titta på ett förlossningsrum.

Svar på tråden BF juli 2015 andra barnet Eskilstunaområdet