• kokos

    4:e barnet sommaren 2015 :-)

    Hej

    Någon som vill hänga på med 4:e barnet?

    Mina andra är födda 09,10 och 14.

    Jag tror jag har BF i början på juli

    Vore skoj om någon vill följas åt

  • Svar på tråden 4:e barnet sommaren 2015 :-)
  • Mamma till många

    Hej! Väntar mitt 4:e biologiska barn. Juni 10:e om det stämmer. Är lite nervös då jag fick mitt sista barn 8vwckor för tidigt. Mina barn är f00,05,10 å nu denna 15 =) varför bryta en bra trend =)

  • cirkusmamman

    Gravid med nr 5, bf 12 Juli så det är ju supernytt och oplanerat så vi har inte riktigt hunnit vänja oss vid tanken, men jag hoppar in om jag får. 

  • kokos
    Malvik skrev 2014-11-07 05:15:37 följande:

    Ja, jag hänger väl på här också, trots att det är mitt femte...


    Ja häng på Malvik! Fast håll kvar i andra tråden också
  • SandraS23

    Hej. Jag väntar inget barnen just nu fick mitt andra för 3 månader sedan men har en längtan efter många barn. Men ville bara höra er som har många hur det är jag är lite nyfiken fantastiskt att ni har så många och säkert jätte fina barn. När jag pratar om att jag vill ha 3-4 st så blir jag kallad "familjen annorlunda" men om man tycker om barn då? Lycka till alla med era graviditeter och familjer

  • cirkusmamman

    Sandra: "Redan" vid tredje graviditeten var reaktionerna ibland riktigt oförskämda. Fjärde vågade jag knappt berätta för folk om då det nästan kändes "skamligt" med så många barn i ung ålder och nu med femte i magen skiter jag verkligen i vad folk kommer att säga! Huvudsaken är att vi vet vad vi gör och att våra familjer stöttar oss. =)

  • Skogsviol

    Jag vill vara med! :)

    Jag är i v 8+0 idag, BF 19 juni.

    Det är mitt fjärde barn, men mitt och makens första gemensamma. Mina tre barn är födda 01, 03 och 06.

    Allt känns jättespännande och härligt och ganska läskigt. Kul att vi är flera som kan följas åt!

    Hur mår ni tjejer?

  • Skogsviol
    SandraS23 skrev 2014-11-07 07:02:52 följande:

    Hej. Jag väntar inget barnen just nu fick mitt andra för 3 månader sedan men har en längtan efter många barn. Men ville bara höra er som har många hur det är jag är lite nyfiken fantastiskt att ni har så många och säkert jätte fina barn. När jag pratar om att jag vill ha 3-4 st så blir jag kallad "familjen annorlunda" men om man tycker om barn då? Lycka till alla med era graviditeter och familjer


    Mina tre barn har en annan pappa, men med dem kunde man få höra "ni som har så många barn". Eh ja, ETT helt barn fler än de som har två... Jättefånigt.

    Helt ärligt så tyckte jag att det var rätt jobbigt med tre ganska länge, men jag hade också ensamt ansvar för dem rätt mycket och det är inte alltid så lätt att räcka till för tre. Nu är de ganska stora, och jag tycker att det är jättehärligt med tre barn! De har också väldigt mycket glädje av varandra, och kanske extra mycket i och med att de gått igenom en skilsmässa tillsammans.

    Vi har inte gått ut med den här graviditeten än, och jag förväntar mig nog lite blandade reaktioner. De flesta tror jag dock "räknar med" att vi vill ha ett gemensamt barn (ny man), men det kommer säkert ojas en del här och där... ;)
  • Malvik

    Kul med fler som har lite äldre barn, mina är födda 99,01, 06 och 07, så detta blir en liten "sladdis" med en ny man som jag är gift med sen aug-13. Jag själv är 33 år...

Svar på tråden 4:e barnet sommaren 2015 :-)