• Sockerkakan81

    MF eller Nidblödning?

    Hej alla där ute!

    Jag har en lite undran då jag själv inte vet.
    Jag har BIM om 4 dagar och den brukar komma exakt som min kalender säger, jag har sjukt svullna bröst och ont i dom ( vilket jag aldrig har annars ) har haft molande värk i mage o svank o känt i kroppen att den inte är som den brukar. HAr inte tagit något test då det är dagar kvar till BIM.
    Men idag fick jag sjukt ont i magen, inte värk utan extremt stark molnande värk och så kändes de som om mensen kom. Och jag går självklart in på toaletten och det har kommit några droppar blod så jag tar på mig en binda. Jag följer min pojkvän till tåget och på vägen har jag ganska ont men jag kan fortfarande gå som vanligt ( när mensen kommer brukar allt släppa, men idag så har de varit tvärtom ) så fort jag kom hem och la mig ner så försvann värken igen.  När jag går på toan så är blödningen rätt vattning och inte alls riklig eller röd som min mens brukar vara. Har alla symptom kvar förutom de svullna brösten.


    Så nu skulle jag bli jätteglad om nån som har haft samma symptom kan berätta va det kan vara. Är det ett MF eller kan det vara en nidblödning? 

    Skulle vara jätte tacksam för ett svar :)

    Mvh

  • Svar på tråden MF eller Nidblödning?
  • Ahlmen

    Jag har liknande problem... Har dock en ganska så riklig blödning.. Men den ser inte riktigt ut som min vanliga mens för jag har annars rätt mycket koagulerat blod och slemmhinna, men nu är det i princip bara färskt blod. Kombinerat med värk då som gör mig orolig.

    Har precis som du jätteregelbunden mens också, diff på en dag eller två kanske men absolut inte mer. Nu är det exakt mittemellan ÄL och BIM. Skulle också vara tacksam om det fanns någon annan som vet lite mer :)

Svar på tråden MF eller Nidblödning?