• Zarina

    Äl+9 idag, fler som testar dagligen nu? Hålla ihop till bim?

    Äl+9 idag, fler?

  • Svar på tråden Äl+9 idag, fler som testar dagligen nu? Hålla ihop till bim?
  • born87
    Zarina skrev 2014-11-12 07:58:33 följande:

    Äl+9 idag, fler?


    Jag tog detta test igår! ???? menas det att jag hade ägglossning igår eller att den ska komma? Sambon kommer inte hem förrän ikväll och vi hade senast sex i söndags. Känns som man missar denna chans?! Hur mkt "myste" ni kring äl?
  • Zarina
    Karrro skrev 2014-11-12 16:08:44 följande:

    Äl+8 för mig, testat bästan varje dag men alltid neg. :(


    Man vet ju att det är tidigt, men man blir ändå såå deppad av negativa test :( Läste just på cb digital att endast 55% får plus på äl+10. Så chansen finns ännu, men för varje neg test dör hoppet en smula! Har ni försöket länge? Hur månte barnet? Ska du testa imorgon? Här är det sjunde försöket, tredje barnet och ska testa imorgon. Använder dock inte morgonurin utan fm urin för får starkare utslag då!
  • Karrro
    Zarina skrev 2014-11-12 19:12:06 följande:
    Man vet ju att det är tidigt, men man blir ändå såå deppad av negativa test :( Läste just på cb digital att endast 55% får plus på äl+10. Så chansen finns ännu, men för varje neg test dör hoppet en smula! Har ni försöket länge? Hur månte barnet? Ska du testa imorgon? Här är det sjunde försöket, tredje barnet och ska testa imorgon. Använder dock inte morgonurin utan fm urin för får starkare utslag då!
    just det, o ändå kan man inte hålla sig ifrån att testa och änn en gång då bli besviken :/ har försökt nu i ca 4-5 månader. Har en tjej på 3 år från förr och nu önskar vi ett till. Väntar på att få nya test som kommer troligtvis imorgon så de blir nog och ta ett test då. Tror alla gånger ja testat har det varit på dagen eller kvällen, skulle kanske prova testa med morgonurin också. Håller tummarna för dig! {#emotions_dlg.flower}
  • Bella06
    Zarina skrev 2014-11-12 19:12:06 följande:
    Man vet ju att det är tidigt, men man blir ändå såå deppad av negativa test :( Läste just på cb digital att endast 55% får plus på äl+10. Så chansen finns ännu, men för varje neg test dör hoppet en smula! Har ni försöket länge? Hur månte barnet? Ska du testa imorgon? Här är det sjunde försöket, tredje barnet och ska testa imorgon. Använder dock inte morgonurin utan fm urin för får starkare utslag då!
    Känner igen mig sååååå!
    Är på ÄL+10 idag, negativt som vanligt - inte ens en skugga
    Hur kommer det sig att man tappar hoppet egentligen - när man VET att det egentligen är för tidigt?!

    Önskar att jag kunde få vara en sån som får plus ÄL+8 nån gång....

    Försöker få till ett tredje barn, har haft 4 MF senaste 2 1/2 åren.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias 060910 ♥ .?°`°?. ♥ Maja 091121 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Zarina
    Bella06 skrev 2014-11-13 09:45:45 följande:
    Känner igen mig sååååå!
    Är på ÄL+10 idag, negativt som vanligt - inte ens en skugga smile4.gif
    Hur kommer det sig att man tappar hoppet egentligen - när man VET att det egentligen är för tidigt?!

    Önskar att jag kunde få vara en sån som får plus ÄL+8 nån gång....

    Försöker få till ett tredje barn, har haft 4 MF senaste 2 1/2 åren. smile4.gif
    ? (¯`°?.¸ ? Elias 060910 ? .?°`°?. ? Maja 091121 ?¸.?°´¯) ?
    Testade också nyss, äl+10, INGET! ;( vi är i väldigt likadan situation. Har också fått totalt tre missfall. Senaste i augusti! Suuuuck!!!!
  • Karrro
    Bella06 skrev 2014-11-13 09:45:45 följande:
    Känner igen mig sååååå!
    Är på ÄL+10 idag, negativt som vanligt - inte ens en skugga smile4.gif
    Hur kommer det sig att man tappar hoppet egentligen - när man VET att det egentligen är för tidigt?!

    Önskar att jag kunde få vara en sån som får plus ÄL+8 nån gång....

    Försöker få till ett tredje barn, har haft 4 MF senaste 2 1/2 åren. smile4.gif
    ? (¯`°?.¸ ? Elias 060910 ? .?°`°?. ? Maja 091121 ?¸.?°´¯) ?
    Har själv Äl+9 idag, har inte testat på några dagar. Säg det, man vet ju innerst inne att det är tidigt ännu men åndä vill man testa o testa tills man blir helt galen o har lust att ge upp. Men kämpa på tjejer vi ska få plusset, mensen kan dra åt helv... :)
  • Bella06
    Zarina skrev 2014-11-13 08:49:18 följande:
    Testade också nyss, äl+10, INGET! ;( vi är i väldigt likadan situation. Har också fått totalt tre missfall. Senaste i augusti! Suuuuck!!!!

    Ja vi verkar ha hyfsat lika förutsättningar! Jag fick mitt senaste MF i juli, har blivit gravid var 6:e månad hela tiden så enligt statistiken är det inte dags förräns i december men jag tyckte november va en bättre månad

    Är det någon av er som tempar? Jag har börjat den här månaden och tycker själva att min kurva ser ganska lovande ut men vad hjälper det när testen inte håller med... Skrikandes

    Vilka test använder ni förresten?


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias 060910 ♥ .?°`°?. ♥ Maja 091121 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Bella06
    Zarina skrev 2014-11-14 06:07:38 följande:
    Negativt. Är såååå besviken och ledsen!! ;(
    Samma här
    Nu får man nog ge upp va...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias 060910 ♥ .?°`°?. ♥ Maja 091121 ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Äl+9 idag, fler som testar dagligen nu? Hålla ihop till bim?