• Anonym (Anna)

    Är så fruktansvärt äcklad över det jag just sett...

    Har just hittat flera konversationer i min mans telefon där han aktivt letar efter sex mot betalning på nätet. Vi har en mycket dålig relation sedan flera år tillbaka. Helt dött sexliv och han har inte gjort ett skit för att försöka reparera något. Istället vill han ha sex med horor. Tydligen. Fy fan. Mår bara illa just nu. Utåt sett är han en trygg och snäll familjefar. Ingen skulle någonsin misstänka detta.

    Och för er som undrar vad jag gjorde med hans telefon så letade jag efter en bild han ska ha messat på vår dotter.

    Är bara helt skakig nu. Vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra, inte heller vad jag vill med den här tråden...ville nog mest få det ur mig.

  • Svar på tråden Är så fruktansvärt äcklad över det jag just sett...
  • Långbenopluto

    Jag hade dumpat utan att ens blinka......jag hade i och för sig dumpat för länge sen om det var så dåligt mellan oss i så länge som det varit för er....

  • Anonym (Anna)
    Tines skrev 2014-11-15 22:48:15 följande:

    Jag hade dumpat utan att ens blinka......jag hade i och för sig dumpat för länge sen om det var så dåligt mellan oss i så länge som det varit för er....


    Ja, nu är det en massa omständigheter som gör att vi inte kunnat skiljas tidigare. Det har med barnen att göra.
    Diktator skrev 2014-11-15 22:49:18 följande:

    om sexlivet är helt dött är det väl helt rimligt att han letar på annat håll


    Är det? Jag hade förstått om han träffat någon, men att aktivt leta efter någon att ha sex med mot betalning... Det känns lite väl desperat. Han har till och med lagt ut bild på sig själv till flera personer. Förstår inte hur någon kan bete sig så himla korkat!

    Till saken hör att han vet att jag varit/är missnöjd och att jag velat att vi ska prata om det. Har även föreslagit familjerådgivning men då har mest blivit sur och tigit ihjäl diskussionen.
  • Långbenopluto
    Anonym (Anna) skrev 2014-11-15 23:03:32 följande:
    Ja, nu är det en massa omständigheter som gör att vi inte kunnat skiljas tidigare. Det har med barnen att göra.
    Diktator skrev 2014-11-15 22:49:18 följande:

    om sexlivet är helt dött är det väl helt rimligt att han letar på annat håll


    Är det? Jag hade förstått om han träffat någon, men att aktivt leta efter någon att ha sex med mot betalning... Det känns lite väl desperat. Han har till och med lagt ut bild på sig själv till flera personer. Förstår inte hur någon kan bete sig så himla korkat!

    Till saken hör att han vet att jag varit/är missnöjd och att jag velat att vi ska prata om det. Har även föreslagit familjerådgivning men då har mest blivit sur och tigit ihjäl diskussionen.
    Stackars barn som måste uppleva detta, dom märker GARANTERAT hur ni har det.....
  • Anonym (Anna)
    Tines skrev 2014-11-15 23:07:16 följande:

    Stackars barn som måste uppleva detta, dom märker GARANTERAT hur ni har det.....


    Som märker vad? Vi kommer bra överens i vardagen och bråkar inte. Det finns skäl till att vi inte kunnat dela på oss som jag inte vill gå in på här.
  • Diktator
    Anonym (Anna) skrev 2014-11-15 23:15:12 följande:
    Jag är nog ganska naiv, men trodde verkligen inte detta om honom. Jag kunde dock inte se om han verkligen stämt träff med någon, bara att han försökt.
    fanns faktiskt de som enbart tänder på tanken. så han kanske bara lekt genom att boka och ringa och fråga pris och sånt.
  • Anonym (Anna)
    Diktator skrev 2014-11-15 23:17:46 följande:

    fanns faktiskt de som enbart tänder på tanken. så han kanske bara lekt genom att boka och ringa och fråga pris och sånt.


    Ja så kan det ju vara. Blev äcklad hursomhelst. Jag tycker det är helt otroligt att han valt att göra så här istället för att försöka göra något åt hur vi har det.
  • Anonym (qwerty)

    Jag tycker att du ska göra en "print screen" på en av konversationerna. Göm alla ikoner på nästa sida och gör bilden till bakgrundsbild.

    Ta det sedan därifrån..

  • Diktator
    Anonym (Anna) skrev 2014-11-15 23:25:08 följande:
    Ja så kan det ju vara. Blev äcklad hursomhelst. Jag tycker det är helt otroligt att han valt att göra så här istället för att försöka göra något åt hur vi har det.
    Det är den lättaste vägen att gå. Bara sex inga känslor. alla är rädd för känslor. Prata med honom istället för att bli äcklad. Det var förmodligen sex han behövd, och en del fixar det så då, istället för att behöva gräva sig igenom känsloträsket för att få sex av dig.
  • Anonym (*)
    Anonym (Anna) skrev 2014-11-15 23:13:15 följande:
    Som märker vad? Vi kommer bra överens i vardagen och bråkar inte. Det finns skäl till att vi inte kunnat dela på oss som jag inte vill gå in på här.
    Det är outhärdligt i längden att leva som ni gör, så klart att era barn kommer att ta skada.

    Är det ekonomin som gör att ni inte kan skiljas?
Svar på tråden Är så fruktansvärt äcklad över det jag just sett...