• Anonym (Lek)

    Leka med kuk, bra tips? :)

    Hej!

    Undrar om det är någon som har bra tips för hur man kan leka med en kuk .. Är tjej så tänkte om det fanns killar som skulle kunna komma med tips olika sätt att leka med en kuk som man kanske inte tänker på eller vet om som tjej då.. Klart att alla tänder på olika saker och att man ska kommunicera med sin partner om man har en men skulle vara kul & se vad ni har & berätta :)

  • Svar på tråden Leka med kuk, bra tips? :)
  • dirty88

    Dra förhuden upp och ner tills den nyser.

    Finns väl inte så många sätt att leka med en kuk egentligen men ärligt talat så blir man som man väldigt glad så fort en kvinna känner klämmer och suger. Behöver inte vara så mycket mer. 

  • Anonym (Kulle)

    Runka av, suga av, ibland samtidigt ibland var för sig.

    Gnid undersidan av ollonet i saliv el sekret precis som du pullar dig själv.

    Stora bröst? Bröstknulla - se internet.

    Runka tills han sprutar och fortsätt en stund så han riktigt får tömma sig eller sluta runka precis när du tror han kommer, lyckas du avsluta precis innan han kommer (släpp honom helt med handen) så kommer han att spruta lite (rinner ut honom) och sen kan du nästan direkt efter det runka honom (eller låta honom knulla dig) till en orgasm eftersom ståndet ofta går att behålla om han bara fått utlösning och inte orgasm tidigare. Tror han skulle tycka det var häftigt. :) (kallas ruined orgasm på internet om du vill söka)

  • steffo75

    Du har fått några bra tips kör på det, men glöm inte pungen. Massera, sug, nyp (försiktigt). Har sett på nätet hur vissa vill bli sparkade på pungen, men det måste kommuniceras innan du drar dit en vrist i klockspelet. Jag kan inte hantera en spark, då vågar jag nog inte gå in i sovrummet igen:) kör hårt och lugnt!

  • Anonym (Lek)
    dirty88 skrev 2014-11-17 04:17:42 följande:

    Dra förhuden upp och ner tills den nyser.

    Finns väl inte så många sätt att leka med en kuk egentligen men ärligt talat så blir man som man väldigt glad så fort en kvinna känner klämmer och suger. Behöver inte vara så mycket mer. 


    Tänkte mer "teknik" men ja jo det får man ju hoppas ^^
  • Anonym (Lek)
    manfrsthlm skrev 2014-11-17 04:41:24 följande:

    sug,runka,smek,spotta,....lite så typ


    De vanliga alltså :)
  • Anonym (Lek)
    Frontline skrev 2014-11-17 05:06:52 följande:

    Kuken mina damer det är ingen leksak det är en smaksak


    Kuken mina män är en väldigt rolig leksak :)
  • Puella
    Anonym (Kulle) skrev 2014-11-17 06:47:39 följande:

    Runka av, suga av, ibland samtidigt ibland var för sig.

    Gnid undersidan av ollonet i saliv el sekret precis som du pullar dig själv.

    Stora bröst? Bröstknulla - se internet.

    Runka tills han sprutar och fortsätt en stund så han riktigt får tömma sig eller sluta runka precis när du tror han kommer, lyckas du avsluta precis innan han kommer (släpp honom helt med handen) så kommer han att spruta lite (rinner ut honom) och sen kan du nästan direkt efter det runka honom (eller låta honom knulla dig) till en orgasm eftersom ståndet ofta går att behålla om han bara fått utlösning och inte orgasm tidigare. Tror han skulle tycka det var häftigt. :) (kallas ruined orgasm på internet om du vill söka)


    De enda jag inte brukar göra är det sista med att släppa innan han får orgasm. Ska "börja" med de då ;p
  • Anonym (Lek)
    steffo75 skrev 2014-11-17 07:33:52 följande:

    Du har fått några bra tips kör på det, men glöm inte pungen. Massera, sug, nyp (försiktigt). Har sett på nätet hur vissa vill bli sparkade på pungen, men det måste kommuniceras innan du drar dit en vrist i klockspelet. Jag kan inte hantera en spark, då vågar jag nog inte gå in i sovrummet igen:) kör hårt och lugnt!


    Brukar leka med pungen så klart :) hahaha tror inte att jag skulle kunna sparka någon där om den ville de, skulle få så dåligt samvete hahah :( men kan väl hända att man spankar kuken & kulorna ^^ ofc! ;D
Svar på tråden Leka med kuk, bra tips? :)