• Anonym (Kändis)

    Livet som kändis till vardagen i Sverige - och livet som normal här på FL

    Till skillnad från mitt liv som kändis här i Sverige kan jag tycka att det är trevligt att hänga här på familjeliv. Man får läsa ett och annat här. På något sätt känns mitt "häng" här på FL som ett liv i det "normala" samhället. Upplever mitt liv som känd ganska jobbigt ibland varför jag hela tiden blir uppvaktad. Vidare känns det som att omgivningen ska "göra till sig" framför mig... varför? - ja, jag vet inte...jag är ju lika mycket människa som alla andra! På tv blir man sedd, tidningar och annan media. Ens vardag känns så tillgjord. Och går man ut så finns det inte en dag utan att bli fotograferad. Älskar alla fans...men den lilla privata stunden behövs i varje liv, och därför har FL blivit denna viktiga del för mig!

    Nåväl, jag ville egentligen mest tacka för att ni finns här på FL. Jag har trevligt med er!

    Dela gärna med er varför ni använder FL? Är fet som tröst? Osv? Vid konflikter och problem är det skönt för mig att vända mig till FL :)!

  • Svar på tråden Livet som kändis till vardagen i Sverige - och livet som normal här på FL
  • SupersurasunkSara

    Åh jag har ofta undrat om och isf vilka kändisar som hänger här och hoppats att de får en fristad här Vet bara om en som har varit helt öppen med det.

    Jag blev medlem för att min blivande svägerska tycket sidan skulle passa mig. Är intresserad av människor och hur de reagerar i olika situationer och så kan man fråga om en massa saker man vill veta, alltid finns det någon som vet. 

  • Tow2Mater

    'Normalt svenskt vardagsliv' för oss som står utanför det IRL, lite omväxling till att hänga på IKEA.

  • Anonym (hehe)

    Tycker också FL är bra för att diskutera med andra, hjälpa andra få synpunkter på saker och ting. Kan alltid få något användbart tips.. Vad är du känd för? Har du gjort något av värde i ditt liv eller har kn*llat i PH/Big brother? Om du tillhör det förstnämnda- grattis! :)

  • Anonym (Drömmar :))

    Hej!

    Jag använder fl för att det är roligt att läsa om alla som precis fått veta att de är gravida, eller alla som har sina småttingar som dom skriver om... Det är rolig läsning när man inte gör något på dagarna...

    Jag läste din tråd att livet som kändis kan va för mycket ibland.. Jag skulle inte ha något emot ett liv i rampljuset, slippa oroa sig för hur mycket pengar man har kvar i slutet på månaden...

    Men de e ju klart att en själv får drömma om det... Men drömmar är inte farliga!!!

  • OliviaOlja

    Jag hade nog aldrig klarat av att vara kändis just av den anledningen som du säger att aldrig på en privatstund och att det blir tillgjort. Att man blir fotograferad när man går utanför dörren gör ju att man alltid måste visa sin bästa sida precis hela tiden.

    Så beröm till dig för att du orkar leva så även om det måste finnas massa roligheter kändisskapet också för med sig såklart.

  • Anonym (Inte känd)

    Jag som inte ens är känd har blivit lite smått paranoid av allt som delas på internet i dagens samhälle inklusive hemadresser och vilka bolag man är involverad i etc. Jag tänker att du som kändis säkert har massor av stalkers som dyker upp vid din bostad. Vad tycker du om offentlighetsprincipen som i mitt tycke har gått alldeles för långt med internets intåg? Skrämmer det inte dig att verkligen ingenting är privat längre?

  • Anonym (Kändis)
    SupersurasunkSara skrev 2014-11-18 17:57:16 följande:

    Åh jag har ofta undrat om och isf vilka kändisar som hänger här och hoppats att de får en fristad här Vet bara om en som har varit helt öppen med det.

    Jag blev medlem för att min blivande svägerska tycket sidan skulle passa mig. Är intresserad av människor och hur de reagerar i olika situationer och så kan man fråga om en massa saker man vill veta, alltid finns det någon som vet. 


    Åh vad härligt ! Jag saknar lite av den upplevelsen av att se hur människor faktiskt är när de är sig själva. I min värld känns det (eller jag vet) att människor gör till sig. De vill framstå som perfekt framför mig (men även andra kända personer). Personligen tycker jag det är synd och tråkigt att set ska behöva vara så- för inte är jag en perfekt person... Ha ha! Just därför känner jag precis som du, att det kan bara härligt att se hur folk är i verkliga situationer (reaktioner osv) tillskillnad från allt skådespeleri jag får uppleva i min vardag IRL
  • taquine
    Anonym (Kändis) skrev 2014-11-18 18:03:22 följande:
    Åh vad härligt smile1.gif ! Jag saknar lite av den upplevelsen av att se hur människor faktiskt är när de är sig själva. I min värld känns det (eller jag vet) att människor gör till sig. De vill framstå som perfekt framför mig (men även andra kända personer). Personligen tycker jag det är synd och tråkigt att set ska behöva vara så- för inte är jag en perfekt person... Ha ha! Just därför känner jag precis som du, att det kan bara härligt att se hur folk är i verkliga situationer (reaktioner osv) tillskillnad från allt skådespeleri jag får uppleva i min vardag IRL
    Är det La Gunilla som hittat hit till simpla FL?  
    Goodness me
  • Anonym (Kändis)
    taquine skrev 2014-11-18 18:07:19 följande:

    Är det La Gunilla som hittat hit till simpla FL?  


    . Jag kommer inte säga mitt namn. Men trevligt har jag i alla fall haft det under ca 1 år på FL. Och dig som skribent känner jag igen, och vi har även haft skoj ihop i vissa trådar!
Svar på tråden Livet som kändis till vardagen i Sverige - och livet som normal här på FL