• Anonym (24)

    Kvinna, har du någonsin brytt dig om hur mäns kukar ser ut vid slakt tillstånd?

    Svara ärligt.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna, har du någonsin brytt dig om hur mäns kukar ser ut vid slakt tillstånd?
  • Anonym (näcka)

    man fascineras av alla varinter och att små måste kunna "växa" mer än stora. Vill man studera nakna män ska man åka till Tyska spaläggningar. Enda kruxet är att det är textilfritt för alla - men absolut ingen sexklubb.

  • Anonym (vilket som)

    Jag antar att när du skriver om man brytt sig så är det en fråga ang om man reagerat negativt!? Enligt denna tolkning röstade jag. Jag uppskattat att se en naken man likväl som en naken kvinna. Båda är vackra att se på och spännande. Tycker en naken man är lite av en utmaning. Är den slak så har jag en uppgift att fullfölja :)

  • Mrs Okänd

    Jodå...det är ju nästan lika intressant som vid styvt tillstånd. Dock skulle det inte ge mig nåt att se det vid tyska nakenbad som (näcka) skrev om.

  • Anonym (näcka)

    Kan bara säga att man får se mer än man vill. Brukar vara svårt att undvika se något.

  • Mrs Okänd
    Anonym (näcka) skrev 2014-11-19 08:56:18 följande:
    Kan bara säga att man får se mer än man vill. Brukar vara svårt att undvika se något.

    Haha...då får man undvika sådana ställen. Dessutom hade jag inte velat visa mig naken för dem. Eller blunda hårt och tänka på annat...=)
  • Mrs Okänd
    Fjäril Vingad skrev 2014-11-19 09:15:10 följande:
    Nej. Hur en kuk är som slak säger inget om hur stor den kan bli vid stånd, och hur den fungerar vid sex.

    Jaha, du tänker sååååå....Skrattande Jag tycker om att se slaka nakna ändå.
  • Anonym (Avsmak)

    Väldigt få tillfällen. Tex när min sambo sitter ner, okåt, och hans kuk liksom trycks in i köttet runt om den så att det bara sticker ut en liten knapp. Då kan jag bli... avtänd. Annars är den fin slak också.

  • Fjäril Vingad
    Mrs Okänd skrev 2014-11-19 09:17:35 följande:

    Jaha, du tänker sååååå....Skrattande Jag tycker om att se slaka nakna ändå.
    Jag tycker om att se nakna män, punkt. Haha!
Svar på tråden Kvinna, har du någonsin brytt dig om hur mäns kukar ser ut vid slakt tillstånd?