• Anonym (Hästtjej)

    Kom när ja red! (Häst)

    Har bara hört talas om att de finns tjejer som fått orgasm när de rider hästar... Men nu har ja fått det bevisat att de faktiskt kan hända!

    Skulle ut å ta en lugn ridtur... Kände när ja red ut att ja va "pigg i bäret" men tänkte inte mer på det! Efter en stund när ja kommit till ett ställe där ingen såg mig, lät ja mig själv komma och de va såå skönt!!! Helt sjukt!!!

    Givetvis tänder ja inte på hästen utan fantiserade om annat i det sköna gungandet ????

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-19 17:10
    Har bara hört talas om att de finns tjejer som fått orgasm när de rider hästar... Men nu har ja fått det bevisat att de faktiskt kan hända!

    Skulle ut å ta en lugn ridtur... Kände när ja red ut att ja va "pigg i bäret" men tänkte inte mer på det! Efter en stund när ja kommit till ett ställe där ingen såg mig, lät ja mig själv komma och de va såå skönt!!! Helt sjukt!!!

    Givetvis tänder ja inte på hästen utan fantiserade om annat i det sköna gungandet :)

  • Svar på tråden Kom när ja red! (Häst)
  • Alexandre Nayle

    Fast hästen är ju lite sexig den med! Erkänn ;D

  • Anonym (Kille)

    Detta har jag haft som tes tidigare. Att gnugga fittan mot något bör framkalla sköna känslor och varför inte en orgasm på/mot hästsadeln. Jag tror flera tjejer än de som vågar träda fram har fått (eller varit nära och avbrutit) fått orgasm på hästryggen.

  • ThomasA

    Härligt att du berättar! Förstår att det var skönt-men jag tror också att det måste finnas nåt undermedvetet sexuellt för tjejer att ha en stor, stark häst mellan benen...även om man såklart inte vill h sex med själva hästen-ja ni fattar:)

  • ThomasA
    Anonym (Q) skrev 2014-11-20 12:14:04 följande:

    jo fått samma känsla på gammal rälsbuss tåg


    Cykel på kullerstensgata-funkar det?:):)
  • Anonym (Hästtjej)

    Tror faktiskt inte cykel på kullerstenar funkar. Inte på mig iallafall! Gillar gunget ;)

    Ang att komma när ja red hade det som sagt inget me hästen att göra utan bara att ja blev jädrigt kåt helt enkelt! Hade nog kunnat flyga på första bästa man där ute i skogen! ;) Sen va de ju lite kittlande att någon skulle kunna se mig också!

  • ThomasA
    Anonym (Hästtjej) skrev 2014-11-23 17:53:25 följande:

    Tror faktiskt inte cykel på kullerstenar funkar. Inte på mig iallafall! Gillar gunget ;)

    Ang att komma när ja red hade det som sagt inget me hästen att göra utan bara att ja blev jädrigt kåt helt enkelt! Hade nog kunnat flyga på första bästa man där ute i skogen! ;) Sen va de ju lite kittlande att någon skulle kunna se mig också!


    :) OK, det kan ju vara olika det där. Så synd då att jag inte var ute skogspromenad och kunde göra dig sällskap på en mossbäddTungan ute Håller med dig alltid härligt att riskera att bli upptäckt-har känt samma sak när jag haft utomhussex. Det här vill jag veta mer om-pm:a mig gärna!
Svar på tråden Kom när ja red! (Häst)