• Anonym (Ledsen)

    Han raderar konversationen med henne!

    Min man har aldrig varit särskilt försiktig men sin Facebook då han aldrig haft något att dölja. Men så för en tid sedan märkte jag att han plötsligt var väldigt noga att logga ut när han gick från datorn.

    Och så kom en dag för någon månad sedan när han hade glömt logga ut och nyfiken som jag är så tittade jag då (vilket jag antog att han inte skulle ha något emot då han själv glor runt på min Facebook ibland).
    Det visade sig i alla fall att han pratade med en gammal tjejkompis (som Jag dessutom vet att han haft sex med för många år sedan).

    Det var ingen märklig konversationen utan det pratade allmänt om livet. Hur som helst, när han kom hem så berättade jag att jag had
    tittat och frågade varför han var så hemlig med det där men han sa såklart att det inte var någonting och vi släppte det hela.

    Däremot märkte jag att han nu blev ännu mer reserverad vid datorn och framförallt Facebook men jag sa aldrig något, tänkte att jag bara var nojig i onödan. Men så idag så hade han återigen glömt att logga ut och nyfikna jag var där igen.
    Då ser jag att han raderat deras konversationer och att det bara fanns ett kvar från henne. Det hade hon skickat i natt klockan 02 och det var ett "Godnatt" med en flirt gubbe.

    Då börjar jag såklart att undra för har man inget att dölja så behöver man ju inte radera något. Right?

    Så jag frågar varför han raderat och han säger att han raderat för att jag "inte ska få för mig något". Fast varför ska jag få för mig något om det är en helt vanlig konversation mellan två gamla bekanta?

    Tänker jag fel här eller finns det faktiskt något han döljer? Jag är inte direkt den svartsjuka typen men nu är det något i magen som inte känns helt rätt.
  • Svar på tråden Han raderar konversationen med henne!
  • Anonym (Ledsen)

    Men oj vad konstigt det ser ut. Ber om ursäkt för det.

  • jenny99

    Varför läser ni varandras meddelande som inte ens är ämnade för er?Jag raderar nästan allt på en gång på fb eller sms,för att det är personligt meddelande till mig och jag tror inte de skulle uppskatta ifall någon annan läste det.Om din man gjort nåt eller ej kan inte jag veta.Mår han dåligt,eller saknar nåt,flirtar dom?Prata med han om detta.

  • Anonym (Anette)

    Ja lita på din magkänsla. Min magkänsla skrek rakt ut att min sambo höll på med något tok. Jag hade inga bevis men beslöt mig för att bluffa. Sa till han att det är en tjej som kontaktat mig och berättat att dom flörtas på facebook. Det hela slutade med att han tillslut erkände att de både flörtarna och träffats i smyg.

  • Anonym (kolla..)

    Skulle nästan rekomendera en keeyloogger.. Nä men gå på min magkänsla annars kanske du måste snoka lite med en keeylogger...Det gjorde jag och ångrar mig inte hon var otrogen.

  • Anonym (Linda)
    Anonym (kolla..) skrev 2014-11-19 21:08:42 följande:

    Skulle nästan rekomendera en keeyloogger.. Nä men gå på min magkänsla annars kanske du måste snoka lite med en keeylogger...Det gjorde jag och ångrar mig inte hon var otrogen.


    Vad är en keeylogger?
  • Anonym (kolla..)
    Anonym (Linda) skrev 2014-11-20 00:07:28 följande:
    Vad är en keeylogger?
    Du installerar en i datorn sen registreras varje knapp tryck och du får reda på precis allt han gör på datorn.
  • Anonym (*)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-11-19 20:53:13 följande:
    Min man har aldrig varit särskilt försiktig men sin Facebook då han aldrig haft något att dölja. Men så för en tid sedan märkte jag att han plötsligt var väldigt noga att logga ut när han gick från datorn.

    Och så kom en dag för någon månad sedan när han hade glömt logga ut och nyfiken som jag är så tittade jag då (vilket jag antog att han inte skulle ha något emot då han själv glor runt på min Facebook ibland). Det visade sig i alla fall att han pratade med en gammal tjejkompis (som Jag dessutom vet att han haft sex med för många år sedan).

    Det var ingen märklig konversationen utan det pratade allmänt om livet. Hur som helst, när han kom hem så berättade jag att jag had tittat och frågade varför han var så hemlig med det där men han sa såklart att det inte var någonting och vi släppte det hela.

    Däremot märkte jag att han nu blev ännu mer reserverad vid datorn och framförallt Facebook men jag sa aldrig något, tänkte att jag bara var nojig i onödan. Men så idag så hade han återigen glömt att logga ut och nyfikna jag var där igen. Då ser jag att han raderat deras konversationer och att det bara fanns ett kvar från henne. Det hade hon skickat i natt klockan 02 och det var ett "Godnatt" med en flirt gubbe.

    Då börjar jag såklart att undra för har man inget att dölja så behöver man ju inte radera något. Right?

    Så jag frågar varför han raderat och han säger att han raderat för att jag "inte ska få för mig något". Fast varför ska jag få för mig något om det är en helt vanlig konversation mellan två gamla bekanta?

    Tänker jag fel här eller finns det faktiskt något han döljer? Jag är inte direkt den svartsjuka typen men nu är det något i magen som inte känns helt rätt.
    Jag kan förstå honom. Du ser med egna ögon att det inte är något, ändå ska du fråga ut honom om det. Klart han raderar det nästa gång.


Svar på tråden Han raderar konversationen med henne!