• Anonym (Hannah)

    Min pojkvän behandlar mig som en prinsessa.

    Jag är 19 och min pojkvän är 24 och vi har varit tillsammans i ett år.
    Han hade aldrig haft en flickvän innan mig, utseendemässigt så är han 4-5 och jag 8-9. Mina vänner undrar hur jag kan vara tillsammans med han för att jag är på en mycket högre nivå än honom säger dom, men jag säger att han behandlar mig fint.
    Han ger mig frukost på sängen varje morgon innan han åker till jobbet, om jag ser en fin jacka, skor eller väska så betalar han, jag är arbetslös så jag är nästan alltid pank så jag betalar nästan inget här hemma, om jag ska ut på stan med vännerna eller gå på krogen så ger han mig pengar innan han åker till jobbet, ibland om han inte har tillräckligt så för han över till mitt konto eller låter mig låna hans kort när jag ska ut.

    När han frågar innan han åker till jobbet om jag kan dammsuga lägenheten under dagen så säger jag att jag gör det om jag hinner för jag ska ta en fika med en vän på stan, då säger han, jaha vad kul, ja annars gör jag det när jag kommer hem. Men ibland hjälper jag ju till.
    Om jag ligger i soffan och surfar och visar honom ett örhänge som jag vill ha, så frågar jag honom om han tror att jag skulle passa i dom så säger han, ja du är fint i allt gumman. Så säger jag att det är synd att jag inte har så mycket pengar och säger med en tillgjord röst att jag får väl önska mig de i julklapp. Dagen efter så kom han hem med en ask till mig och där låg örhängena!Flört När jag ska på pedikyr/manikyr behandling så betalar han,
    Senast igår när jag var på stan med några vänner så provade jag en snygg klänning och ett par skor så ringde och frågade honom vad han gjorde, då sa han att han precis kommit hem från jobbet. Då sa jag att jag provat några kläder som jag ville ha och frågade om han hade lust att betala, då sa han, jag ska bara stoppa in maten i kylen så kommer jag sen.
    Han är för snäll och rar så ibland får jag lite dåligt samvete men han säger ofta att jag är hans lilla prinsessa och antar att han älskar att skämma bort mig.

    Om jag är borta någonstans och inte orkar ta tunnelbanan hem så ringer jag honom så kommer han alltid och hämtar mig fast han är med sina vänner eller någon annanstans.
    Han smsar ofta mig från jobbet och frågar om jag ätit något eller om jag är sugen på något speciellt ikväll. 
    Om jag skickar ett sms till honom om jag är sugen på vin,godis,cigg eller vad det är nu så kommer han med det när han kommer hem.

    För ett tag sedan så skulle flera av mina vänner åka utomlands en vecka och jag var som vanligt pank så sa till dom att jag inte kunde, sen när jag kom hem så berättade jag det för min pojkvän och han frågade varför jag inte ville, sa att jag inte hade tillräckligt med pengar och sa med en tillgjord röst att jag så gärna ville och så lutade jag mitt huvud mot honom och då sa han att, ja men jag kan ju betala om du så gärna vill åka älskling.
    Mina vänner tycker att jag utnyttjar honom osv men det är oftast han som erbjuder att betala för mig. Det enda som jag har lite dåligt samvete är att jag varit otrogen mot honom vid några tillfällen, senast på utlandsresan.
    Men det som man inte vet om lider man inte av brukar man säga.

    Är det andra som har pojkvänner som behandlar dig som en prinsessa och älskar att rå om dig?Glad
    Eller är det bara jag som har en romantisk pojkvän?Flört

  • Svar på tråden Min pojkvän behandlar mig som en prinsessa.
  • Anonym (blä)

    Du kan inte vara på riktigt. Vad tillför du förhållandet?

  • Anonym (Sad)

    Vänta, du skrev fel i rubriken! Det skulle stå "Jag behandlar min pojkvän som slav/plånbok".

  • Anonym (Prinsessan)

    Min är exakt likadan!

    Han köper allt jag vill ha, kör mig överallt, lagar jätte god middag varje dag och frukost på helgerna, tar ofta ut mig på fina restauranger, tar mig på resor, masserar osv.

    Jag jobbar inte heller men till skillnad från dig så städar jag här hemma varje dag :)

    Jag har också varit otrogen några gånger men det vet han om och är inget jag har skuldkänslor för, han förtjänade det verkligen för han betedde sig som en riktig idiot och har faktiskt skärpt sig:)

    Vi har tur :)

  • MS

    Min man behandlar mig också som en prinsessa. Ger mig komplimanger varje dag, rosor och presenter ofta och han ställer alltid upp när jag ber om ngt. Sådan har han varit sen vi träffades för över 20 år sedan. Skillnaden mellan dig och mig är att jag är likadan mot min man. Jag ger komplimanger, gör vad han ber mig om OCH vi hjälps åt med allt hemarbete. Dessutom bidrar vi lika mkt till ekonomin. Just nu jag lite mindre, efter årsskiftet bidrar jag lite mer än honom.

    Mitt råd till dig är att börja behandla din man som det han är, nämligen det bästa som hänt dig! Och inse att skönhet faktiskt kommer inifrån.

  • Anonym (10an)

    Jo min man behandlar mig och våra barn som prinsessor och prinsar, men skillnaden då mellan dig och mig är att jag behandlar honom detsamma tillbaka fast på olika sätt, samt att jag har en egen god ekonomi. Behöver aldrig göra till rösten för att jag ska få hjälp med något.

    Tycker du ska akta dig för eftersom du bara är en 8-9a med ett kallt hjärta, så finns det stor chans att han snart kommer träffa en 10 med ett varm hjärta. Då står du där själv, både utan kille och ekonomi.

  • Anonym (TjejPrinsess)
    MS skrev 2014-11-20 07:55:22 följande:

    Min man behandlar mig också som en prinsessa. Ger mig komplimanger varje dag, rosor och presenter ofta och han ställer alltid upp när jag ber om ngt. Sådan har han varit sen vi träffades för över 20 år sedan. Skillnaden mellan dig och mig är att jag är likadan mot min man. Jag ger komplimanger, gör vad han ber mig om OCH vi hjälps åt med allt hemarbete. Dessutom bidrar vi lika mkt till ekonomin. Just nu jag lite mindre, efter årsskiftet bidrar jag lite mer än honom.

    Mitt råd till dig är att börja behandla din man som det han är, nämligen det bästa som hänt dig! Och inse att skönhet faktiskt kommer inifrån.


    Varför ska man? 

    Har man en man som gör allt det så är det ju bara att tacka och ta emot. Varför ska jag dra ner på allt jag får bara för att han ska få något? Fattar inte. 

    Så länge han inte klagar så är det ju bara att utnyttja ju. Kör hårt!
  • Dixie
    Anonym (TjejPrinsess) skrev 2014-11-20 08:54:02 följande:
    Så länge han inte klagar så är det ju bara att utnyttja ju. Kör hårt!
    ja, det verkar ju vara en bra grund för ett långt och lyckligt förhållande - eller kanske inte!? 
  • Anonym (TjejPrinsess)
    Dixie skrev 2014-11-20 08:59:49 följande:
    ja, det verkar ju vara en bra grund för ett långt och lyckligt förhållande - eller kanske inte!? 
    Om det tar slut så finns det gott om nya män som är villiga att ge. 
  • Anonym (TjejPrinsess)

    När jag sitter på Mallorca 5 ggr om året och glassar mig så ska jag skänka en tanke till dig i gråa Sverige. 

    Han fixar allt och jag älskar det. Visst får man ställa upp på sex någon gång, men det är det värt. 

  • Dixie
    Anonym (TjejPrinsess) skrev 2014-11-20 09:06:17 följande:

    Han fixar allt och jag älskar det. Visst får man ställa upp på sex någon gång, men det är det värt. 


    det är ju möjligt att det livet passar dig - men de flesta vill ju ha förhållande med någon man är kär i och som är kär i en själv - men om du tycker det är ett bra liv är det ju kul för dig!
    fast det brukar ju aldrig hålla i längden, se på Anna Anka - det gick ju sådär för henne.........
Svar på tråden Min pojkvän behandlar mig som en prinsessa.