• Anonym (Kvinna)

    Förhållandet blir bättre av liten otrohet

    Jag tror att många förhållanden kan bli bättre av att man har lite flört/sex på annat håll.

    Man får liksom upp lusten igen.. Känner sig blomstrande o glad.

    Jag tycker alla borde få den möjligheten. För den skull behöver man inte berätta för sin partner vad man gjort o inte tvärtom heller.

  • Svar på tråden Förhållandet blir bättre av liten otrohet
  • 8oo8

    låter ju jävligt trevligt.......inget förnyar förhållandet som lite överraskande  STD

  • Anonym (fdgdf)

    Försöker du intala dig själv att du inte gjorde något fel när du var otrogen?
    Hoppas det funkar, personligen tycker jag det är vidrigt och ett enormt svek mot sin partner.

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (fdgdf) skrev 2014-11-20 11:31:34 följande:

    Försöker du intala dig själv att du inte gjorde något fel när du var otrogen?

    Hoppas det funkar, personligen tycker jag det är vidrigt och ett enormt svek mot sin partner.


    Nej jag försöker inte de.

    Jag säger bara min åsikt
  • Anonym (Berätta.)

    Men du berätta väl för din sambo?? elr?

  • panicorion

    Kanske är det så men personligen så tycker jag att det är bättre att man hittar en gnista/glöd med sin partner och håller denna tänd så man kan ha en fin och bra relation. Det kan finnas myclet komplikationer med otrohet och även om man inte berättar så finns det stor risk att det kommer fram och att man sårar den man är med. Känns som att det är mer långvarigt att satsa på den man har förhållande med och även "enklare" slipper man smyga och fjanta runt bara för att kunna ha sex med någon annan.

  • Anonym (N)
    Anonym (Kvinna) skrev 2014-11-20 11:35:23 följande:

    Nej jag försöker inte de.

    Jag säger bara min åsikt


    Håller din partner med?
  • Anonym (N)

    Men visst otrohet kan vara bra , om den otrogna blir påkommen och dumpad...

    Så den andra personen slipper leva med en falsk respektlös lögnare.

  • Anonym (Pl)

    Nej man ska aldrig vara otrogen då är det något fel...

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (N) skrev 2014-11-20 11:42:10 följande:

    Håller din partner med?


    Ja
  • MTL

    Om otrohet är bra eller inte vet jag inte, borde väl vara olika för olika människor. Men jag vet däremot helt säkert att lögner inte är bra för ett förhållande, det tar lång tid att bygga upp en förstörd tillit.

    Om du och din partner är överens om att det är bra att vara otrogna kan ni väl vara ärliga om det, så att den andre vet hur bra ni har det nu när ni varit med någon annan? 

Svar på tråden Förhållandet blir bättre av liten otrohet