• asaint

    Nyplussad i Växjö! BF i juli 2015, någon mer?

    Hej!

    Jag plussade i måndags, är i vecka 6 (5+5). Vore kul om det är nån mer som plussat i Växjö med omnejd! ????

  • Svar på tråden Nyplussad i Växjö! BF i juli 2015, någon mer?
  • MiaIa90
    asaint skrev 2014-11-20 20:42:15 följande:
    Tack och grattis till dig också ???? vilken vecka är du i?
    Tackar:). Jag är i vecka 6 jag med:). Men ska göra ul om 4veckor för att kolla ordentligt. 
  • MiaIa90
    asaint skrev 2014-11-20 21:06:02 följande:
    Du har inte koll på senaste mensen? :) Ul är alltid kul att få göra!
    Jo senaste mensen har ajg koll på den var 14nov men efter som ajg tog letrozol tabletter för att få äl så är jag osäker på när äl var igentligen men räknar på senaste mensen och då är jag i vecka 6:)
  • asaint

    Då hänger jag med! :) jag har ett barn som är född i juni 2013, ca en månad innan jag blev gravid med honom fick jag veta att jag troligtvis skulle behöva äta hormonpiller för att bli gravid, jag har nått hormonfel och sen gick jag till akuten med magont och fick veta att jag var gravid! Kändes konstigt men så roligt, denna gång var det planerat och jag har oroat mig för att jag kanske inte hade nån ÄL men det hade jag för helt plötsligt var jag gravid :) nu går jag och är orolig för missfall.. det är det värsta med att vara gravid, rädslan för att något ska hända..

  • februaribebis

    Plussade i söndags. 4+3 idag! Bor 13 mil från Växjö. Glad
    Håller med.....rädslan att det ska gå dåligt äter upp en. Har ett missfall sedan tidigare men även världens finaste unge född 2012. Hjärta

  • asaint

    Vad roligt, grattis! :) Ja det gör ju det! Jag kan sitta och verkligen tänka att shit jag kommer säkert få missfall och liten stund senare tänka att vad roligt att köpa syskonvagn. Hej och hå! Det är ju inte lätt att inte tänka på det.

Svar på tråden Nyplussad i Växjö! BF i juli 2015, någon mer?