• Anonym (Undrar)

    status inte läst mail på dejtsida?

    Nu är det så att jag skrev ett mail till en kille på spraydate. Om jag kollar på skickade mail så ser jag att det står Inte läst. På ett annat ställe står det mottaget. Kan man alltså se att mottagaren valt att inte öppna mailet ens?

    Han har iallafall varit inne på min profil typ fem gånger. Men iallafall frågan är ju då om de som skickar ett mail då kan se om mottagaren kollat på mailet eller ej? Eller om det menas något annat med "inte läst"? Vad det nu skulle kunna vara...

    kan ej hitta info om detta någonstans så chansar här... skäms lite för att vara på dejtingsida därav anonym...

  • Svar på tråden status inte läst mail på dejtsida?
  • Mamori

    Han har inte öppnat det, mest troligt för att han vet att du kan se om han läst och d förväntar sig ett svar. Kanske har han inte bestämt vad han vill svara än eller att han har det oläst så han inte ska glömma bort att svara... alternativt har det fallit bort på en annan sida om han får väldigt mycket mail så att han missat att öppna det.

  • smulpaj01
    Mamori skrev 2014-11-22 17:37:41 följande:

    Han har inte öppnat det, mest troligt för att han vet att du kan se om han läst och d förväntar sig ett svar. Kanske har han inte bestämt vad han vill svara än eller att han har det oläst så han inte ska glömma bort att svara... alternativt har det fallit bort på en annan sida om han får väldigt mycket mail så att han missat att öppna det.


    Bra svar! Annat alternativ är att han väntar med att öppna tills han vet att han har tid att svara?!
  • Anonym (Undrar)

    Ok då vet jag!! Då var det som jag trodde då! Trist men sånt är livet!! Ha en bra fortsatt helg på er!!

  • smulpaj01
    Anonym (Undrar) skrev 2014-11-22 18:27:05 följande:

    Ok då vet jag!! Då var det som jag trodde då! Trist men sånt är livet!! Ha en bra fortsatt helg på er!!


    Läs mitt svar. Så gjorde jag ofta. Inte för att jag var ointresserad utan precis det motsatta!

    Han svarar nog snart!
Svar på tråden status inte läst mail på dejtsida?