• Anonym (Adeln)

    Borde bordeller finnas i Sverige?

    En av många negativa sidor med Sverige är den totala avsaknaden av bordeller. Jag kan sakna att i likt andra Europeiska länder slinka in på en bordel för det höga nöjets skull. Klassiska interiörer med rött ljus och obegränsat med sex. Ingen fler som tycker det är märkligt att denna marknad inte erbjuds i Sveriges städer?

  • Svar på tråden Borde bordeller finnas i Sverige?
  • Anonym (farligt)

    Vet du att dödligheten för prostituerade är extremt mycket större än för alla andra försörjningar, även på legala bordeller?

    Är det värt kvinnors, flickors och pojkars liv och hälsa för att du ska kunna köpa sex?

  • Anonym (Adeln)

    Typ kombinerat med spaanläggning och resturang som många av anläggningarna i Berlin och München. .

  • Anonym (farligt)

    Vet du att dödligheten för prostituerade är extremt mycket större än för alla andra försörjningar, även på legala bordeller?

    Är det värt kvinnors, flickors och pojkars liv och hälsa för att du ska kunna köpa sex?

  • Anonym (Adeln)
    Anonym (farligt) skrev 2014-11-22 16:34:15 följande:

    Vet du att dödligheten för prostituerade är extremt mycket större än för alla andra försörjningar, även på legala bordeller?

    Är det värt kvinnors, flickors och pojkars liv och hälsa för att du ska kunna köpa sex?


    Helt ärligt tror jag inte det är väldigt väldigt ovanligt att det händer på legala anläggningar. Besökarna kan inte vara beväpnade utan har endast morgonrock och tofflor.
  • Anonym (paja)
    Anonym (Adeln) skrev 2014-11-22 16:37:02 följande:
    Helt ärligt tror jag inte det är väldigt väldigt ovanligt att det händer på legala anläggningar. Besökarna kan inte vara beväpnade utan har endast morgonrock och tofflor.
    Jag tror du missförstått varför dödligheten är högre. Eller så vill du inte veta.
  • Smecker

    Självklart borde en dylik service-inrättning finnas. Kanske i form av ett familjeföretag, med adelns mor, hustru och döttrar aktivt arbetandes där? Kanske sonen med, vi diskriminerar inte sexuell läggning i det här landet, gubevars.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Adeln)
    Anonym (paja) skrev 2014-11-22 16:54:04 följande:
    Jag tror du missförstått varför dödligheten är högre. Eller så vill du inte veta.
    Okej för att de själva slvarar med att skydda sig eller vad syftar du på mer specifikt?
  • Anonym (Ja!)

    Ja med tanke på den radikala feminismen idag så borde det finns bordeller till de stackars männen. Vi män är trötta att bli överkörda av kvinnor. Vi har också behov, och då vill jag gärna, om det så kostar 1000 -2000 kr, pumpa fitta förutsättningslöst och okomplicerat. Att folk ska krångla till livet för oss män hela jävla tiden!

  • Anonym (Adeln)
    Smecker skrev 2014-11-22 16:59:38 följande:

    Självklart borde en dylik service-inrättning finnas. Kanske i form av ett familjeföretag, med adelns mor, hustru och döttrar aktivt arbetandes där? Kanske sonen med, vi diskriminerar inte sexuell läggning i det här landet, gubevars.


    Jag tycker det är sjukt att politiker beslutat att göra liknande verksamet illegal. 
  • Anonym (Adeln)
    Anonym (Ja!) skrev 2014-11-22 17:00:29 följande:

    Ja med tanke på den radikala feminismen idag så borde det finns bordeller till de stackars männen. Vi män är trötta att bli överkörda av kvinnor. Vi har också behov, och då vill jag gärna, om det så kostar 1000 -2000 kr, pumpa fitta förutsättningslöst och okomplicerat. Att folk ska krångla till livet för oss män hela jävla tiden!


    500 SEK är ett rimligt pris. Ungefär vad det kostar i vissa eu-länder.
Svar på tråden Borde bordeller finnas i Sverige?