• Anonym (ts)

    Hitta på ikväll?

    Sambon har åkt hem till en kompis där det ska vara grabbkväll och han kommer antagligen inte hem förrän imorgon. Jag känner knappt någon i den här staden och den enda jag brukar umgås med är bortrest den här helgen. Jag kommer inte på något kul att göra hemma, har inga serier jag följer, ingen hobby att pyssla med eller liknande...Känner inte för att sitta här och slösurfa hela kvällen. så...någon som har förslag på vad man kan hitta på? (är rätt pank nu precis innan lön också) Bor i götet.

  • Svar på tråden Hitta på ikväll?
  • Anonym (Gay kille)
    Anonym (ts) skrev 2014-11-22 16:44:26 följande:

    Sambon har åkt hem till en kompis där det ska vara grabbkväll och han kommer antagligen inte hem förrän imorgon. Jag känner knappt någon i den här staden och den enda jag brukar umgås med är bortrest den här helgen. Jag kommer inte på något kul att göra hemma, har inga serier jag följer, ingen hobby att pyssla med eller liknande...Känner inte för att sitta här och slösurfa hela kvällen. så...någon som har förslag på vad man kan hitta på? (är rätt pank nu precis innan lön också) Bor i götet.


    Tja, kom o träffa mig. Vi går på gay-café, jätteskoj . Oroa dig inte, jag är gay-så jag har inga planer på att utnyttja dig
  • Anonym (ts)
    Anonym (Gay kille) skrev 2014-11-22 16:46:59 följande:
    Tja, kom o träffa mig. Vi går på gay-café, jätteskoj . Oroa dig inte, jag är gay-så jag har inga planer på att utnyttja dig
    Hade det varit efter lön så hade jag absolut nappat :)
  • Anonym (Gay kille)
    Anonym (ts) skrev 2014-11-22 16:52:49 följande:

    Hade det varit efter lön så hade jag absolut nappat :)


    Jag bjuder
  • Anonym (..)

    Börja följ en serie (tipsar om girls och breaking bad)

    *Ha spa-kväll

    *baka/laga massa gott

    *gör storkok

    *läs böcker

    *gå en promenad

    *lyssna på podcasts

    *tänd ljus, käka godis och se en bra film.

    Alltså det finns ju massor. Vad brukar du göra när du är ensam hemma?

    Jag ääkskar att vara ensam en kväll :)

  • Ballongmutt

    Du är kvinna - in i köket med dig och laga mat, eller städa huset!

Svar på tråden Hitta på ikväll?