• Anonym1

    sexrelation me hund?

    Sedan två månader tillbaka har jag blivit varit väldigt frustrerad då min man under våra samlag stönar och ropar vårat husdjurs namn istället för mittt!!

    Vafan håller han på med?!!! Har han en sexuell relation med våran hund?

    Vad ska jag göra????!!!

  • Svar på tråden sexrelation me hund?
  • Anonym (:O)

    oj.. har du frågat honom vad det där handlar om ? 

  • Anonym1

    Jadå jag har frågat honom men då blir han bara nedstämd/tyst och försöker komma in på något annat samtalsämne....jag villl inte älta detta för mycket då jag tycker detta är en sjuk sak och vill inte inse faktan att min man kanske ligger med våran hund :/

  • Anonym (marvin)

    Detta får mig att förbannad! Din man är ett svin om han ligger med er hund! Usch hur kan man gifta sig med sånna människor?

  • Anonym (:O)

    usch, jag förstår att du inte vill veta egentligen på ett sätt, om det nu skulle vara så, vilket för övrigt låter helt sjukt. Men samtidigt är det nog bäst om du försöker ta reda på det ändå, eftersom du tror att han har sex med din hund. Det borde ju inte vara så. Hoppas att det inte är det iaf. men det är nog bäst att försöka gå till botten med det där för både din skull och hundens! Jag tycker att det låter riktigt obehagligt.( om det skulle vara som du tror)


    Anonym1 skrev 2014-11-23 03:52:31 följande:

    Jadå jag har frågat honom men då blir han bara nedstämd/tyst och försöker komma in på något annat samtalsämne....jag villl inte älta detta för mycket då jag tycker detta är en sjuk sak och vill inte inse faktan att min man kanske ligger med våran hund :/


  • Grynet2010

    Om din man har sex med era hundar så lär du väl märka på hundarna om dom förändrats? En hund som blir utsatt för sexuellt våld reagerar väldigt starkt.

  • Bitchpleaseamabadassgranpha

    vafan är det för jävla gubbe du har?? du skulle behöva en riktig man, som jag ;) här kan du skrika allt mellan fordon och recept om det så behövs stumpan ;) 

    dumpa det andra fanskapet så ska du få känna på en riktigt utrustad chorizo!! 

  • Anonym (Olle)

    Ähh, han har väl lite livlig fantasi bara..?
    Det är ju tydligen rätt ovanligt att män fantiserar under samlaget men väldigt vanligt att kvinnor har allehanda mer eller mindre avancerade fantasier under samlag med sin partner.
    Fantasier är ju bara härligt!
    (De allra flesta fantasier är ju inget man vill förverkliga...).

    Om du har anledning tro att det är något annat än fantasier, och/eller om hans stön/rop verkligen är något allvarligt för dig så får du väl ta ett vettigt samtal med din man,
    hur svårt kan det vara..?

    Andra i tråden som drar extremt förhastade slutsatser måste väl utgå från sig själva, från era egna fantasier, när ni drar dessa slutsatser!

  • Anonym (Alfahannen)
    Anonym (Olle) skrev 2014-11-23 14:47:42 följande:

    Ähh, han har väl lite livlig fantasi bara..?
    Det är ju tydligen rätt ovanligt att män fantiserar under samlaget men väldigt vanligt att kvinnor har allehanda mer eller mindre avancerade fantasier under samlag med sin partner.
    Fantasier är ju bara härligt!
    (De allra flesta fantasier är ju inget man vill förverkliga...).

    Om du har anledning tro att det är något annat än fantasier, och/eller om hans stön/rop verkligen är något allvarligt för dig så får du väl ta ett vettigt samtal med din man,
    hur svårt kan det vara..?

    Andra i tråden som drar extremt förhastade slutsatser måste väl utgå från sig själva, från era egna fantasier, när ni drar dessa slutsatser!


    Du måste såklart konfrontera din man, sjukt vidrigt.
    Det finns många avarter på detta forum som kan bagatellisera om någon har så sjuka fantasier tyvärr.
  • Anonym (tidelag 101)

    Om han nu pippar på hunden så kan du ju hälsa att de är olagligt nu och fråga om du ska ringa någon för hjälp?

  • Anonym (Olle)
    Ni andra i tråden som drar extremt förhastade slutsatser måste väl utgå från sig själva, från era egna fantasier, när ni drar dessa slutsatser?
  • Anonym (Naturligt..)

    Det är väl egentligen bara en naturlig del i utvecklingen mot ett översexualiserat samhälle. Först blev det ok att ha flera sexpartners och polygam /polyamorös, sen blev det ok med stor åldersskillnad, nu börjar det bli naturligt med djursex (finns ju en hel del sådant på nätet och därav förmodligen ett visst intresse för det), man blir dock lite småskraj när man tänker på vad nästa steg kan bli?

Svar på tråden sexrelation me hund?