• Niam

    plussade i morse

    Hej på er alla!
    Ligger här i soffan och mår skit.
    Jag började smått blöda (det kom lite rosa på pappret) i fredags morse. Sen försvann det under dagen. På lördag morgon så hade det kommit lite rosa i trosan. Jag satte på mig skydd och det kom inget mer. På söndag morgon så tog jag gravtest som visade plus. Men jag blödde desto mer idag. Har blött under dagen men inte mycket. Plötsligt nu på kvällen började jag få ont, typ som mensvärk. Kan jag fått missfall????

  • Svar på tråden plussade i morse
  • Jag är bara jag

    Ja,men det kan vara helt normalt också. Molvärk är jättevanligt och kan göra nog så ont. Stora blödningar med mycket smärta och klumpar är mest troligt m.f,men i ditt läge går det inte säga så. Du får avvakta och se vad som händer.

  • Niam

    Tack för ditt svar.

    Detta gör mig så orolig då jag inte kände något sånt här när jag väntade dottern.

    Ska ringa KK i morgon så jag kan få veta vad som känns galet. Gubben min är helt säker på att det inte är någon fara. Men jag kan inte släppa tanken på att nått kan vara galet.

  • Jag är bara jag

    K.k kan absolut inget göra så på ett sätt är det meningsglöst ringa dit. Är det m.f så är det,är det normalt lär det visa sig också. Man ska aldrig jämföra graviditeter heller,de kan variera i det oändliga. Glad

  • Jag är bara jag
    Niam skrev 2014-11-23 19:10:08 följande:
    Hm... Varför blev mina gubbar till frågetecken

    Blir så på mobilen. Ta det nu lugnt och försök att inte grubbla ihjäl dig. Om en vecka vet du,jag önskar dig lycka till!  {#emotions_dlg.flower}
  • Niam

    Aha tack, så de blir så via mobilen :) då förstår jag :)

    Å tack va snällt av dig :)

Svar på tråden plussade i morse