• MaryM

    Bli kallad slampa i sängen

    En kille jag träffat några gånger och nu var det dags för sex. Vi hade hånglat tidigare och han var ganska dominant, tog lite hårt i mig och drog mig lätt lätt i håret. Jag sa att jag verkligen gillade det. Sen skulle vi då ha sex. Han säger typ "jag trodde inte du var en sån liten slampa som du är så jag tog inte med mig med kondomer" och även "vilken duktig liten kuksugerska du är". Blä, det gillade jag inte alls. Jäkla skillnad på (lätt) dominans och förnedring.
    Eller är jag överkänslig?
    Jag får nog sluta säga att jag är nyfiken på lätt dominans till killar, det verkar jämt spåra ut.. :(
    Ni som sysslar med detta lite mer seriöst, skulle ni tycka man "bjöd in" till förnedring om man sa att man gillar lite lätt dominanta män?

  • Svar på tråden Bli kallad slampa i sängen
  • Anonym (Clarke)

    Nar han saker vilken duktig kuksugerska du ar och du inte gillade det da har du blivit fornedrad. Testa och saga till honom vilken duktig fitt-slickare du ar  mitt i akten och se vilken reaktion du far eller annu battre kan du inte slicka battre an sa.
     

  • Anonym (...)

    Tror han testar bara, säg till honom vad du gillar och inte gillar. Alla som ägnar sig åt seriösa dominanslekar vet att kommunikation är a och ö. Man pratar om vart gränserna går och sen testar man, sen pratar man igen och "utvärderar". Jag uppskattar förnedring ibland, men det betyder inte att förnedring är synonymt med dom/sub lekar. Alla är olika :)

  • MaryM
    Anonym (...) skrev 2014-11-24 14:21:56 följande:

    Tror han testar bara, säg till honom vad du gillar och inte gillar. Alla som ägnar sig åt seriösa dominanslekar vet att kommunikation är a och ö. Man pratar om vart gränserna går och sen testar man, sen pratar man igen och "utvärderar". Jag uppskattar förnedring ibland, men det betyder inte att förnedring är synonymt med dom/sub lekar. Alla är olika :)


    Vi kommer inte ses mer, inte bara för detta.. Men tycker ändå det är knas att säga så första gången man har sex utan att fråga om jag gillar sånt innan. Jaja..
  • MaryM
    Anonym (Clarke) skrev 2014-11-24 14:21:27 följande:

    Nar han saker vilken duktig kuksugerska du ar och du inte gillade det da har du blivit fornedrad. Testa och saga till honom vilken duktig fitt-slickare du ar  mitt i akten och se vilken reaktion du far eller annu battre kan du inte slicka battre an sa.
     


    Hehe, det skulle jag gjort.
  • Anonym (L.)

    Nej, slampa har jag aldrig blivit kallad, men slyna och jädrar vad jag gick igång på det, positivt alltså.Ja, där fick jag bevis på hur lite jag visste om mig själv.

  • LostInTranslation

    Vissa tjejer tänder på att bli kallade saker som i normala sammanhang låter nedvärderande. För många känns det bara dumt. Det är ju svårt att veta från början som kille men jag frågar ibland eller testar lite lätt. Man brukar få en känsla för det ganska lätt tycker jag. Men min erfarenhet är att väldigt många tjejer gillar dominanta handlag och en dominant stil men att det inte är alls lika vanligt att det uppskattas när man plötsligt kallar henne för en liten spermahora haha. Inte så konstigt tycker jag...det handlar nog om man går in i en roll eller inte när man har sex. Skulle inte komma på tanken att kalla min partner det men är det en del av ett rollspel man lagts sig till med så kanske...

  • eslah

    Nej fy va osexigt, nu är väl i bingen det "bästa" av dom sämsta ställena att säga något sådant på.

    Men håller med dig, det är plumpt och har en fördom om att det är korkskallar som uttrycker sig så - höhö, nu är jag dominant per automatik för att jag grymtar ordet slampa till henne....typ! Dominant eller inte, en man som kan knulla vet bättre finesser än det där.

  • LostInTranslation
    MaryM skrev 2014-11-24 15:05:27 följande:

    Jahaaaa så alla män tycker man är en hora när man har sex med dem tredje gången man träffas.. Jag VISSTE faktiskt inte det, TACK Anabolakillen. ;)Du skulle göra precis rätt, det vet jag ;)Slyna är ett coolare ord, det hade möjligen kanske eventuellt kunnat funka på mig med, mer typ "åh din sexiga slyna" . Fast... mjäää... hahahaa.


    Haha Såklart!! Skönt att du har förtroende för mig...
  • MaryM
    eslah skrev 2014-11-24 15:09:50 följande:

    Nej fy va osexigt, nu är väl i bingen det "bästa" av dom sämsta ställena att säga något sådant på.

    Men håller med dig, det är plumpt och har en fördom om att det är korkskallar som uttrycker sig så - höhö, nu är jag dominant per automatik för att jag grymtar ordet slampa till henne....typ! Dominant eller inte, en man som kan knulla vet bättre finesser än det där.


    Heheh ja. Good riddance :)
    Jakten på den Underbare Mannen går vidare :)
  • eslah
    MaryM skrev 2014-11-24 15:49:50 följande:

    Heheh ja. Good riddance :)

    Jakten på den Underbare Mannen går vidare :)


    Bra där, bättre att skaffa sig en minigris än ett praktsvin. Lycka till!
Svar på tråden Bli kallad slampa i sängen