• Anonym (Undrar)

    Fråga till tjejer som gillar att få smisk.

    Vad är det ni vill uppleva med smisk?

    Hur mycket vill ni att skinkorna ska svida när ni får smisk? Vill ni att tårarna rinner eller är det för mycket?

    Vill ni bli lagda över knäna eller vill ni få smisk i annan ställning? Hur mycket smisk tror du att du tål max?

  • Svar på tråden Fråga till tjejer som gillar att få smisk.
  • Anonym (Gråta)

    Jag har inte fått smisk så jättemånga gånger, och mest i samband med sex. Men ett par gånger har jag fått det bara som enda grej, och då har jag legat över hans knän i soffan. 

    Jag vill bli smiskad så mycket att jag når min egen smärtgräns - sedan vill jag att han fortsätter. Jag vill gråta. Fråga mig inte varför för det har jag ingen aning om. 

  • Anonym (Emma)

    För mig handlar det mer om det mentala, utsattheten och skammen att behöva lägga mig över min makes knä. 
    Jag gillar inte att det gör ont utan det ska vara lagom så att det är upphetsande vilket smärta inte är för mig :) 

  • Anonym (Gråta)

    Jag svarade inte på alla frågor .Jag vill ligga ner, bekvämt. Jag vill  kunna släppa alla spänningar och bara "flyta ut" i att ta emot smärtan liksom. Står jag måste jag koncentrera mig på att hålla mig uppe och det tycker jag inte om. 

    Jag har ingen aning om hur mycket jag tål max. 

  • Anonym (Miranda)

    Jag vill känna mig liten och omhändertagen. Hur mycket och hårt jag vill ha varierar men jag vill gärna ligga över hans knän och gråta ut. Jag älskar att bli lagd över knät och få trosorna neddragna till knävecken. Och sedan börjar han smiska mig. Den bästa känslan är inte när det svider som mest utan det är i början samt efteråt. Och ibland känns det som att det är skönare efteråt ju mer och hårdare smisk jag fått.

  • Anonym (Dask på baken...)
    Anonym (Miranda) skrev 2014-11-25 09:55:15 följande:

    Jag vill känna mig liten och omhändertagen. Hur mycket och hårt jag vill ha varierar men jag vill gärna ligga över hans knän och gråta ut. Jag älskar att bli lagd över knät och få trosorna neddragna till knävecken. Och sedan börjar han smiska mig. Den bästa känslan är inte när det svider som mest utan det är i början samt efteråt. Och ibland känns det som att det är skönare efteråt ju mer och hårdare smisk jag fått.


    Vilken underbar beskrivning! Som switch vet jag precis-både att ligga där och få smörj, gråta och skämmas...och att ge-mmmmm
  • Danskmannen
    Anonym (Miranda) skrev 2014-11-25 09:55:15 följande:

    Jag vill känna mig liten och omhändertagen. Hur mycket och hårt jag vill ha varierar men jag vill gärna ligga över hans knän och gråta ut. Jag älskar att bli lagd över knät och få trosorna neddragna till knävecken. Och sedan börjar han smiska mig. Den bästa känslan är inte när det svider som mest utan det är i början samt efteråt. Och ibland känns det som att det är skönare efteråt ju mer och hårdare smisk jag fått.


    Han forstod ikke sin kvindes natur / s[dan skriver en dansk forfatter, da hovedpersonens kone falder ham om halsen efter hon har f[tt en gang smisk pb bara stjarten. Kvinner er dejligt anderledes.
Svar på tråden Fråga till tjejer som gillar att få smisk.