• Anonym (Anonym)

    Är jag bi/homosexuell?

    Hejsan.

    Jag är en förvirrad tjej som behöver lite "svar".

    Jag har ju under en ganska så lång period börjat kolla in tjejer i skolan, granska dem från topp till tå, och om jag tycker att dem är snygga så kan jag kolla in fumpan, ibland brösten, det rår helt på hur mycket jag vågar.

    Jag har även fantiserat om en tjej.

    Men det som förvirrar mig är att jag har gillat killar innan, vart kär i killar, men inget sexuellt har hänt mellan oss mdn jag har fantiserat om killar förut, men aldrig riktigt varit attraherad av killar.

    under några månader tillbaka har jag vart kär i en kille i skolan, men under en ganska lång period nu inte känt något för honom när vi möter varandras blickar och så, men jag kan bli varm i hela kroppen när jag möter en tjejs blick.

    Är jag homosexuell eller bi?

    Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Är jag bi/homosexuell?
  • DickRex

    Du är framför allt människa, och din kropp känner lust. Skydda dig och lev ut den lusten så får du svaret.  ...men du är ung och behöver inte ha bråttom. När du väl gör slag i saken så kom ihåg: 1. Din kropp är inte är en förbrukningsvara som tar slut bara för att du använder den. 2. Ditt liv är en förbrukningsvara som tar slut om du inte använder det...

  • Anonym (Nils)
    Anonym (Anonym) skrev 2014-11-24 23:14:27 följande:

    Hejsan.

    Jag är en förvirrad tjej som behöver lite "svar".

    Jag har ju under en ganska så lång period börjat kolla in tjejer i skolan, granska dem från topp till tå, och om jag tycker att dem är snygga så kan jag kolla in fumpan, ibland brösten, det rår helt på hur mycket jag vågar.

    Jag har även fantiserat om en tjej.

    Men det som förvirrar mig är att jag har gillat killar innan, vart kär i killar, men inget sexuellt har hänt mellan oss mdn jag har fantiserat om killar förut, men aldrig riktigt varit attraherad av killar.

    under några månader tillbaka har jag vart kär i en kille i skolan, men under en ganska lång period nu inte känt något för honom när vi möter varandras blickar och så, men jag kan bli varm i hela kroppen när jag möter en tjejs blick.

    Är jag homosexuell eller bi?

    Tacksam för svar.


    Skulle tro att du är ett nättroll.
  • Anonym (Bi)

    Om du blir tänd på både tjejer och killar så är du bisexuell, som jag. ;)

  • Anonym (B)

    Spelar ingen roll man behöver inte sätta sig i något fack det är människan man blir förälskad i inte könet:)

Svar på tråden Är jag bi/homosexuell?