• morbritta

    Drömmar flicka/pojke?

    Hej!

    Har ni drömt om vilket kön det är på erat ofödda barn?

    Och ni som sedan fött, stämmde det?

    Jag har drömt tre ggr att jag skall få en flicka nu :)

  • Svar på tråden Drömmar flicka/pojke?
  • Mika86

    Har drömt om flicka ett par gånger o pojke npn enstaka gång, inte stämt tidigare då jag ha fyra söner, denna gången stämde det dock

  • morbritta

    Hehe vad roligt! Fyra pojkar alltså...

    Minns att jag bara drömde om ailens med första barnet, blev en pojk... :p

    Blir spännande och se om det stämmer denna gången, kanske kommer ut trillingar i flickor

  • Zinnas

    Nejdu, det stämde verkligen inte! Drömde säkert 30 gånger att jag fått babyn, och alla dessa gånger var det en flicka, men ut kom en pojke ;)

  • morbritta

    Hahaha, 30 ggr oxå! Blev du förvånad då?

    Ja jag tror nog det blir en pojk till, trots alla flickdrömmar...

  • Zinnas

    Mjaa lite, hade dessutom illamående, dålig hy, cravings som "tydde" på flicka, och typisk flickmage. :)

  • Nylny

    Har alltid drömt att vi ska få pojke (vecka 40 nu) eller en KATT. Till och med efter RUL:et då vi fick reda på att det var en tjej så var det bara små söta pojkar i mina drömmar, ja, det eller katt. Drömmer Tror jag haft en enda dröm nu på slutet om att det är trots allt en tös. :) 
    Hoppas det inte är en katt iallafall, vore snopet när man kan skaffa dom på så mycket enklare vägar...haha


    30-årig förstföderska i nov-dec 2014.
  • Axsson

    Jag är gravid i v. 30 och var helt säker att det var en pojke därinne, men 3 nätter före rul drömde jag upprepande att det var en flicka. På rulet visade det sig att det är en liten tjej därinne så för mig stämde drömmarna Glad

Svar på tråden Drömmar flicka/pojke?