• Anonym (Undrande)

    Sexdröm om barndomsvän

    En av mina bästa vänner när jag var 11-12, vi träffades ofta och jag var nog lite förälskad i honom, blev dock aldrig något mer än vänner.
    Några år senare fick vi kontakt igen, träffades en gång och pratade lite på nätet, sen rann det ut i sanden och har nu inte haft kontakt på ganska många år.
    Har öht inte tänkt på honom, tills nu då.
    Hade en sexdröm om honom i natt och jag blev helt chockad när jag "kom ihåg" drömmen strax efter frukost.
    Alltså varför? Vad "betyder" det? Varför dök han av alla upp i min dröm från ingenstans? 
    Någon som har en teori?
    Det var en riktigt het dröm och jag skäms nästan när jag tänker på det.

  • Svar på tråden Sexdröm om barndomsvän
  • Ogago

    Spelar det nån roll? Du drömde hett om honom. Och?

    Dina drömmar är dina, du behöver naturligtvis inte skämmas för det. Du behöver inte berätta om dina drömmar för din man eller pojkvän. Du kan inte tänkas vara ansvarig för vad du drömmer, du var inte otrogen eller nåt sånt.

    Om du har pojkvän e dyl: Sätt inte igång med nåt som kan leda till otrohet. Se inte detta som ett tecken från gudarna att du borde söka upp honom och göra drömmen till verklighet.

    Om du är singel: Så gör du naturligtvis det som är bäst. Sök upp honom om du vill göra verklighet av din dröm. Men det kan lika gärna gå fel på alla vis.

    Herregud, du hade bara en dröm. Din hjärna kan verkligen spela spratt med dej. Do big deal.

  • Anonym (fenomenet)

    Precis, no big deal. Händer oss alla ändå att vi drömmer sexdrömmar om olika personer vi träffat.

  • Anonym (Undrande)

    Haha nej herregud, jag läser inte in något i det :P Jag undrar mest varför just HAN dök upp, någon jag öht inte har tänkt på på flera år!

  • Ogago
    Anonym (Undrande) skrev 2014-11-25 22:48:51 följande:

    Haha nej herregud, jag läser inte in något i det :P Jag undrar mest varför just HAN dök upp, någon jag öht inte har tänkt på på flera år!


    Hur tror du vi kan svara på det?
  • Anonym (Undrande)
    Ogago skrev 2014-11-25 23:15:23 följande:
    Hur tror du vi kan svara på det?
    Men oj vilken surpuppa du var då.
    Nej det är nog ingen som vet, men man kan väl ha en teori? Folk här brukar ju vara självutnämnda psykologer och relationsexperter, så varför inte?
  • Ogago
    Anonym (Undrande) skrev 2014-11-26 07:50:43 följande:
    Men oj vilken surpuppa du var då.
    Nej det är nog ingen som vet, men man kan väl ha en teori? Folk här brukar ju vara självutnämnda psykologer och relationsexperter, så varför inte?
    Hur kan du tolka det till nåt surt? Tolka det istället som att du tror att vi vet nåt som du själv inte vet.

    Visst finns det självutnämnda psykologer och självutnämnda relationsexperter, men vad har deras kommentarer för värde?

    Du frågar "Jag undrar mest varför just HAN dök upp" och jag kan bara kommentera "Hur tror du vi kan svara på det?" och du kallar mej surpuppa? Var inte det en sur kommentar så säg...

    Vi vet ingenting om dej. Inte din ålder, inte om du har pojkvän eller är gift, inte om du går hemma eller pluggar eller jobbar, banne mej om vi ens vet om du är man eller kvinna. Du kanske drömmer mycket, eller så är det här den enda dröm du haft på åratal. --- och du ber oss kommentera en våt dröm? Vad rimligtvis kan vi hjälpa dej med? Du begär för mycket, bara...
Svar på tråden Sexdröm om barndomsvän