• tussilagon8206

    min kille kallade mig ful...

    Med risk att det här blir ett snurrigt inlägg så gör jag ett försök. Aldrig haft nån tråd här. Behöver bara bolla av mig, jag tänker inte gå alla år tillbaka av bekymmer med mina barns far , men de innehåller otrohet från hans sida, våld mot mig som resulterade i fängelse och så nya tappra försök sen. Från min sida iaf.. Vi har haft de helt OK senasteåret men nu har kontrollen börjat igen... Jag får inte ha nån mobi,, han har mitt fbkonto nu å har bytt lösen, får inte gå ut me de få vänner jag har kvar, blir ständigt misstänkt för att JAG är otrogen. Vilket ja inte är. Men idag fick ja veta att han chattat med en vän till den tjej han var otrogen med sist men som i sin tur var otrogen mot han å fick nu ett barn med den nye. Å den vännen hade min kille frågat om tjejen han var otrogen med fått bäbisen än å så skrev han massa elakt om mig till henne. när jag konfronterade han med de börja han bråka inför barnen å kalla mig hora mm. De e de vanligaste namnet ja har. Å sen sa han att jag var ful. Jag fick nog å sa att den här gången är det slut och att jag flyttar hem i morgon. Förhastade jag mig? Nu när jag satt ner foten så är det bara att fullfölja det. För barnens skull. Ville bara skriva av mig. Så ledsen å lack just nu.

  • Svar på tråden min kille kallade mig ful...
  • Kensy

    Nej, du har inte förhastat dig. Tur att du dumpade arslet! Både du och dina barn förtjänar bättre.

  • Anonym (yes)

    You go girl!! Bra beslut! Kanske det bästa du någonsin fattat.

  • Anonym (HellNo)

    Varför stannar du kvar hos den idioten?


    Ett bra förhållande ska bygga på tillit, ömhet, kärlek och respekt för varandra. Din "man" behandlar dig som skit och för din OCH barnens skull bör ni inte vara tillsammans.


    Hur tror du barnen mår av att se deras mamma fara illa på det här viset?De har bara en mamma och hon är värd så mycket bättre än så.


    Är du rädd för att lämna honom så ta kontakt med familj, släkt eller vänner som kan hjälpa dig. Det finns också många fina kvinnojourer du kan prata med.


    Ta tillbaka ditt liv och inse att du inte behöver vara någons dörrmatta!


     

  • tussilagon8206

    Jag vet att det är det enda rätta nu. Har gett så många försök å så många år å gått på familje rådgivning ensam ( å vad hjälper det). Men försökt se de fina sidorna men nu ser jag inte ens dom mer.. Kanske var droppen som rann över. Tack ska ni ha. Pepp e alltid bra å ha bakom sig när man känner att man sviktar i sitt beslut igen. Men nu jädrar e de min tur å styra mitt liv. :,)

  • tussilagon8206

    Tack för dom starka raderna hell no. Blev tårfylld av dom. Å dom e så sanna. Nej jag är inte rädd. Har bara tappat bort den jag var förut.. Å tappat styrkan å gnistan. Så nu är de två som underbara barn som är min motivation till att va stark. När man blir mamma väljer man att alltid göra barnens bästa å där är jag nu. :,) kram

  • Anonym (HellNo)
    tussilagon8206 skrev 2014-11-25 21:38:46 följande:

    Tack för dom starka raderna hell no. Blev tårfylld av dom. Å dom e så sanna. Nej jag är inte rädd. Har bara tappat bort den jag var förut.. Å tappat styrkan å gnistan. Så nu är de två som underbara barn som är min motivation till att va stark. När man blir mamma väljer man att alltid göra barnens bästa å där är jag nu. :,) kram


    Jag hoppas att det löser sig för dig och att du och dina barn får det så bra som möjligt!


    Styrkekram!

  • Anonym (boken)
    tussilagon8206 skrev 2014-11-25 21:25:31 följande:

    Med risk att det här blir ett snurrigt inlägg så gör jag ett försök. Aldrig haft nån tråd här. Behöver bara bolla av mig, jag tänker inte gå alla år tillbaka av bekymmer med mina barns far , men de innehåller otrohet från hans sida, våld mot mig som resulterade i fängelse och så nya tappra försök sen. Från min sida iaf.. Vi har haft de helt OK senasteåret men nu har kontrollen börjat igen... Jag får inte ha nån mobi,, han har mitt fbkonto nu å har bytt lösen, får inte gå ut me de få vänner jag har kvar, blir ständigt misstänkt för att JAG är otrogen. Vilket ja inte är. Men idag fick ja veta att han chattat med en vän till den tjej han var otrogen med sist men som i sin tur var otrogen mot han å fick nu ett barn med den nye. Å den vännen hade min kille frågat om tjejen han var otrogen med fått bäbisen än å så skrev han massa elakt om mig till henne. när jag konfronterade han med de börja han bråka inför barnen å kalla mig hora mm. De e de vanligaste namnet ja har. Å sen sa han att jag var ful. Jag fick nog å sa att den här gången är det slut och att jag flyttar hem i morgon. Förhastade jag mig? Nu när jag satt ner foten så är det bara att fullfölja det. För barnens skull. Ville bara skriva av mig. Så ledsen å lack just nu.


    Stanna kvar!!
    Visa att du representerar den vanligaste formen av kvinnor..
    Ju jäkligare man du har.. ju mer vill du ha..

    Ni säger att ni vill ha bra män, men agerar tvärtom..

    Sen ska det förnekas till varje pris..

    Så var nu genomsnitts kvinnan... gnäll lite och vänd åter igen och lägg dig på rygg med ett fanskap mellan benen..

    Behöver du inspiration
    Tusen och åter tusen trådar på FL som går ut på samma sak.. gnäll gnäll och sen på rygg..

    Tar mig för pannan.. o bara skrattarSkrattande
  • Anonym (Tröttsamt)
    Anonym (boken) skrev 2014-11-25 22:14:00 följande:
    Stanna kvar!!
    Visa att du representerar den vanligaste formen av kvinnor..
    Ju jäkligare man du har.. ju mer vill du ha..

    Ni säger att ni vill ha bra män, men agerar tvärtom..

    Sen ska det förnekas till varje pris..

    Så var nu genomsnitts kvinnan... gnäll lite och vänd åter igen och lägg dig på rygg med ett fanskap mellan benen..

    Behöver du inspiration
    Tusen och åter tusen trådar på FL som går ut på samma sak.. gnäll gnäll och sen på rygg..

    Tar mig för pannan.. o bara skrattarSkrattande
    Men gud, lägg ner.
Svar på tråden min kille kallade mig ful...