• Anonym (Besviken)

    Min expojkvän

    Min expojkvän tycker/tyckte att mitt underliv luktade illa!!? Jag har aldrig hört det förr och jag har inte känt av att det luktar illa förutom när han gjorde mig på smällen och då fick jag konstiga flytningar men det var tydligen helt vanligt och han sa inget då men innan sa han det. Han sa att vi borde duscha innan vi har sex nästa gång då fråga jag va menar du? han sa det luktade konstigt du brukade inte lukta såhär!!!!???? Förvånad Jag sa du är verkligen den första som har sagt något sånt han sa då att ditt ex kanske tyckte om det men det gör inte jag. Hur i hel*ete kan jag ändra på det? Tänk om han startar ett ryckte om mig??!1 herregud vet inte vad jag ska ta mig till nu!

  • Svar på tråden Min expojkvän
  • Inte jag
    Anonym (Besviken) skrev 2014-11-25 23:03:13 följande:

    Min expojkvän tycker/tyckte att mitt underliv luktade illa!!? Jag har aldrig hört det förr och jag har inte känt av att det luktar illa förutom när han gjorde mig på smällen och då fick jag konstiga flytningar men det var tydligen helt vanligt och han sa inget då men innan sa han det. Han sa att vi borde duscha innan vi har sex nästa gång då fråga jag va menar du? han sa det luktade konstigt du brukade inte lukta såhär!!!!???? Förvånad Jag sa du är verkligen den första som har sagt något sånt han sa då att ditt ex kanske tyckte om det men det gör inte jag. Hur i hel*ete kan jag ändra på det? Tänk om han startar ett ryckte om mig??!1 herregud vet inte vad jag ska ta mig till nu!


    Då kan du säga att det är hans fel i sådana fall
  • Anonym (skrattar)
    Inte jag skrev 2014-11-25 23:05:22 följande:
    Då kan du säga att det är hans fel i sådana fall
    Självklart är det pojkvännens fel..Drömmer

    Det står i den oskrivna lagen.. Män är alltid skyldiga och kvinnor är de eviga svaga, menlösa offren.. offerkofta tillverkas bara i kvinnlig modell hahaSkrattande

    TS
    Ingen har sagt det innan.. De är väluppfostrade och med lite smarthet så är det bästa valet.. Stå ut!! Annars kanske de förstör stämningen och de får inte doppa gottFlört

    Antagligen var din pojkvän ärlig.. han sa det andra inte vågat/velat säga innan..Kräks

    Du har inte direkt luktat blomma...{#emotions_dlg.flower}PlusDöd=KräksKräks
  • Anonym (Besviken)

    Ja, jag gjorde det :(. Men du vet hur vi kvinnor är så fort en man säger något så kan vi inte glömma det. Jag gick till gynekologen och gjorde vanlig undersökning och då fråga jag ifall jag har illaluktande flytningar och han sa nej.Rynkar på näsan

  • Anonym (skrattar)
    Anonym (Besviken) skrev 2014-11-25 23:17:47 följande:

    Ja, jag gjorde det :(. Men du vet hur vi kvinnor är så fort en man säger något så kan vi inte glömma det. Jag gick till gynekologen och gjorde vanlig undersökning och då fråga jag ifall jag har illaluktande flytningar och han sa nej.Rynkar på näsan


    gynekologen ljög antagligen.!
    eller
    Så hade du rengjort väldigt noga innan.. därmed ingen doft av Död fisk

    Så är det bara.. en del kvinnor luktar värre än diesel o fotogen tillsammans. värre än ett avlopp...
    Andra lukar nästan blomma

    Men det ska borras o det är det som räknas.
  • Inte jag
    Anonym (skrattar) skrev 2014-11-25 23:17:22 följande:
    Självklart är det pojkvännens fel..Drömmer

    Det står i den oskrivna lagen.. Män är alltid skyldiga och kvinnor är de eviga svaga, menlösa offren.. offerkofta tillverkas bara i kvinnlig modell hahaSkrattande

    TS
    Ingen har sagt det innan.. De är väluppfostrade och med lite smarthet så är det bästa valet.. Stå ut!! Annars kanske de förstör stämningen och de får inte doppa gottFlört

    Antagligen var din pojkvän ärlig.. han sa det andra inte vågat/velat säga innan..Kräks

    Du har inte direkt luktat blomma...{#emotions_dlg.flower}PlusDöd=KräksKräks
    Men det började ju när HAN gjorde henne på smällen med konstiga flytningar. =)
  • Anonym (Besviken)
    Anonym (skrattar) skrev 2014-11-25 23:22:39 följande:
    gynekologen ljög antagligen.!
    eller
    Så hade du rengjort väldigt noga innan.. därmed ingen doft av Död fisk

    Så är det bara.. en del kvinnor luktar värre än diesel o fotogen tillsammans. värre än ett avlopp...
    Andra lukar nästan blomma

    Men det ska borras o det är det som räknas.
    Jag förstår inte vad det är du försöker komma fram till? Gynekologen stoppade in ultraljudspinnen och efter det sa han att det inte luktar det är inte så att jag tvättar min livmoder eller äggstockar??? Jag är fräsch duschar varje dag och rengör mig noggrant i underlivet.
  • BSBS

    Men herre jisses vilken person du stött på i tråden. TS, det är alldeles vanligt att det kan förändras lite i samband med en graviditet. Inget konstigt alls. Har du dessutom varit hos en gynekolog som undersökt dig så är det absolut inget att lägga mer fokus på. Ang "rykten" - man kan aldrig kontrollera vad någon annan ev väljer att göra/inte göra. Tror inte att det direkt blir så slagkraftigt rykte däremot "ah mitt ex luktade illa mellan benen" - va, usch?!

    Sen då?

    Ja det var det hela.

    Tror du överlever det och dessutom så vet du själv att allt är i sin ordning så vem bryr sig? Dessutom brukar folk gärna svartmåla sina ex... Iaf om det slutade illa mellan dom. Det vet alla, och alla vet dessutom att det allt som oftast är överdrivet skitsnack.

  • Anonym (Besviken)
    BSBS skrev 2014-11-25 23:48:42 följande:

    Men herre jisses vilken person du stött på i tråden. TS, det är alldeles vanligt att det kan förändras lite i samband med en graviditet. Inget konstigt alls. Har du dessutom varit hos en gynekolog som undersökt dig så är det absolut inget att lägga mer fokus på. Ang "rykten" - man kan aldrig kontrollera vad någon annan ev väljer att göra/inte göra. Tror inte att det direkt blir så slagkraftigt rykte däremot "ah mitt ex luktade illa mellan benen" - va, usch?!

    Sen då?

    Ja det var det hela.

    Tror du överlever det och dessutom så vet du själv att allt är i sin ordning så vem bryr sig? Dessutom brukar folk gärna svartmåla sina ex... Iaf om det slutade illa mellan dom. Det vet alla, och alla vet dessutom att det allt som oftast är överdrivet skitsnack.


    Tack, det var verkligen precis det jag ville höra. Han bad mig t.o.m att testa mig första dagen vi hade sex då han hade varit med en ''äcklig'' tjej. Men jag hade ingeting tack och lov. Ja så kan det bli och om jag verkligen luktade så illa så skulle inte mitt andra ex fotfarande springa efter mig och vill ha mig tillbaka. Tack för ditt svar det kändes bättre - vem fan bryr sig om vad han säger? Det kan lika gärna vara en lögn för att jag lämnade honom! :) 
    Ha en trevlig kväll!
  • Anonym (Besviken)
    Thotis90 skrev 2014-11-25 23:43:39 följande:

    Apoteket har intimprodukter man kan använda för rengöring


    Jag lactacyd eller vad den hette. Den använder jag men jag själv känner ingen dålig lukt. Jag brukar använda trosskydd och känner absolut ingeting på den.
  • Curious

    Är det något speciellt som du äter ofta av? Det kanske låter konstigt men doften i underlivet ändras beroende av vad man äter. Exempelvis hade jag en period för många år sedan då jag var totalt galen i päron. Till slut luktade mitt underliv väldigt sött och med en hint av päron, enligt min dåvarande iaf.

    Hittade dem här bloggen om du är intresserad av att läsa lite mer.

    lustochliv.blogspot.se/2012/10/hur-du-far-din-fitta-att-smaka-riktigt.html

  • Thotis90
    Anonym (Besviken) skrev 2014-11-26 00:09:27 följande:
    Jag lactacyd eller vad den hette. Den använder jag men jag själv känner ingen dålig lukt. Jag brukar använda trosskydd och känner absolut ingeting på den.
    Nej. Det är inte den jag pratar om. De har intimprodukter som servetter, cremer, salvor, duschtvål m.m. 

    www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/Sidor/Hudohar_Underlivet_Underlivet_Underlivet.aspx
    Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
Svar på tråden Min expojkvän