• habiti

    vita kvinnor har det bättre än andra kvinnor

    det e fakta, så sluta klaga.

    ni har total frihet och kan göra vad ni vill.

    allt det här med mäns våld mot kvinnor och ojämna löner är en myt.

  • Svar på tråden vita kvinnor har det bättre än andra kvinnor
  • Haskel

    Snälla rara Habiti!

    Jag har verkligen sympati för dig. Jag vet hur otroligt jobbigt det är att vara ensam. Men att beskylla svenska/vita kvinnor gör det knappast lättare för dig. Du har även beskyllt "vita kvinnor" för att vara manshatare... Kanske, kanske inte. Men du är ju inte heller bättre. Du är ju kvinnohatare. Eller iaf hatare du kvinnor som hatar män. 

    Män, eller iaf vita män, har inte heller några problem???
    Den som har problem, är du.

    Se över din människosyn, så kommer säkert din ensamhet stillas så småningom.

  • habiti
    Haskel skrev 2014-11-25 23:45:21 följande:

    Snälla rara Habiti!

    Jag har verkligen sympati för dig. Jag vet hur otroligt jobbigt det är att vara ensam. Men att beskylla svenska/vita kvinnor gör det knappast lättare för dig. Du har även beskyllt "vita kvinnor" för att vara manshatare... Kanske, kanske inte. Men du är ju inte heller bättre. Du är ju kvinnohatare. Eller iaf hatare du kvinnor som hatar män. 

    Män, eller iaf vita män, har inte heller några problem???
    Den som har problem, är du.

    Se över din människosyn, så kommer säkert din ensamhet stillas så småningom.


    lolz.

    då man kan man säga samma sak om feminister: sluta skyll på vita män för era misslyckanden.


  • habiti
    Haskel skrev 2014-11-25 23:45:21 följande:

    Snälla rara Habiti!

    Jag har verkligen sympati för dig. Jag vet hur otroligt jobbigt det är att vara ensam. Men att beskylla svenska/vita kvinnor gör det knappast lättare för dig. Du har även beskyllt "vita kvinnor" för att vara manshatare... Kanske, kanske inte. Men du är ju inte heller bättre. Du är ju kvinnohatare. Eller iaf hatare du kvinnor som hatar män. 

    Män, eller iaf vita män, har inte heller några problem???
    Den som har problem, är du.

    Se över din människosyn, så kommer säkert din ensamhet stillas så småningom.


    hur kan det vara fel på min människosyn och kvinnosyn när jag endast hatar kvinnor som hatar män? de hatar mig, jag hatar mig. rent jävla synt förnuft.

    det var de som började, de hatar allt jag är, att jag är vit och man. jag ska inte accetpera feminismen förrens ni ändrar er och ber om ursäkt till alla vita män som ni förtycker.
Svar på tråden vita kvinnor har det bättre än andra kvinnor