• Penida

    Mary Kay, nåt att ha?

    Hej!

    Jag ska på ett sånt här "sminkparty" ikväll och vet väl egentligen inte riktigt vad det innebär mer än att det kommer en konsult från Mary Kay dit och ger råd, jag går mest dit för att umgås med grannarna:) Hursomhelst kan jag inte låta bli att undra över dessa produkter om jag skulle få lust att öppna plånboken. 
    Har någon här erfarenhet av smink eller hudvård därifrån, vad är bra och vad är dåligt?

    Tacksam för svar!


    Avskyr CIO-metoder
  • Svar på tråden Mary Kay, nåt att ha?
  • mary01

    Mary Kay produkterna är det inget fel på. Kan varmt rekommendera dom.

    MEN försäljaren kommer göra allt för att övertala er att också börja sälja Mary Kay. Det skulle jag inte ens rekommendera min värsta fiende att göra! Mary Kay är ett pyramidspel. "You have to spend money to make money" är deras ledord, även om dom inte säger det högt. Det innebär att du som försäljare måste köpa på dig ett lager av MK produkter för drygt 5000 kr. Och du måste göra det var tredje månad! Det slutar med att du sitter där med hudvård och make up för tusentalskronor. Det är så dom tjänar pengar.

    Produkterna är som sagt bra men dom är mycket svåra att få sålt pga det höga priset.

  • tideloo

    Värdelöst för mej! Aldrig haft problem m hyn men efter Mary Kay fick jag stora finnar som bölder. Försvann när Jah slutade m prodykterna

  • Duckan

    Så många år sen jag hade nån slags hudvård från MK så den kan jag inte uttala mig om. Fick  dock en foundation från MK i somras och den tyckte jag jättemycket om. Den var lite mörkare i nyansen och passade bra till min solbrända hy.

Svar på tråden Mary Kay, nåt att ha?